شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۴۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۷
این افراد به خاطر ترس از دست دادن منافع با شورا مخالف هستند و به اختلافات و حاشیه‌ها دامن می‌زنند.

شوشان: عضو شورای شهر اهواز خطاب به رئیس شورای شهر گفت: تاکنون در برابر کسانی که سعی در تضعیف شورا داشتند سکوت کرده‌اید اما بهتر است از این به بعد با آنها قانونی برخورد شود.

ناجی سواری در یازدهمین جلسه شورای شهر اهواز که شامگاه دوشنبه، با دستور کار تفویض اختیار شهردار تشکیل شد، اظهار کرد: در مدتی که شورای شهر اهواز کار خود را آغاز کرده است، عده‌ای که با روند طبیعی شورا موافق نیستند با انتشار افکار بی‌اساس سعی در ایجاد اخلال دارند.

وی ادامه داد: این افراد که هیچ‌ گونه ارتباطی با شورا ندارند و نسبت به تصمیمات این نهاد اظهارنظر می‌کنند، سعی می‌کردند که شورای شهر در انتخاب شهردار و هیئت رئیسه با مشکل مواجه شود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه تصمیمات این افراد در شورا هیچ جایگاهی ندارد، تصریح کرد: این افراد به خاطر ترس از دست دادن منافع با شورا مخالف هستند و به اختلافات و حاشیه‌ها دامن می‌زنند.

وی با تشکر از رسانه‌ها که شورای شهر را در این مدت یاری رسانده‌اند عنوان کرد: از رسانه‌ها درخواست دارم که به شورای اسلامی شهر اهواز در راه رسیدن به اهدافش یاری برسانند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
comment
0
0
comment جناب آقای ناجی سواری ! آنهایی که شما بی دلیل متهم میکنید به گفته شما به خاطر ترس از دست دادن منافع با شورا مخالف هستند و به اختلافات و حاشیه‌ها دامن می‌زنند ! سوال ؟ شما از چی میترسید که این همه .....
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار