شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۰۹

نایب رئیس هیئت بیلیارد آبادان از حضور بانوان آبادانی در مسابقات ناین‌بال رنکینگ کشوری در نیمه ابتدایی اردیبهشت ماه خبر داد.

طاهره اسلامی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: مسابقات ناین‌بال رنکینگ بانوان کشوری از روز دوازدهم اردیبهشت ماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

وی در همین خصوص اضافه کرد: این دوره از مسابقات با هدف انتخاب نفرات برتر ناین‌بال بانوان ایران به مدت سه روز ادامه دارد.

نایب رئیس هیئت بیلیارد آبادان در ادامه از حضور بانوان آبادان در این رقابت‌ها خبر داد و افزود: چهار ورزشکار آبادانی به نام‌های راشین دریس، الهام عباسی، حمید آلاله و مریم بهرمان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات سال گذشته برگزار نشد ولی دو سال قبل راشین دریس نماینده آبادان در بازی‌ها به عنوان دومی دست یافت که به دنبال آن هستیم امسال با نتایج بهتری رقابت‌ها را به پایان برسانیم.

قهرمان اسنوکر بانوان کشور از علت شرکت نکردن خودش در این مسابقات گفت و تصریح کرد: بنا به قانون موجود نفرات برتر مسابقات اسنوکر ایران حق شرکت در رقابت‌های رنکینگ ایت بال و ناین‌بال را ندارند.

وی در پایان با اشاره به وضعیت فعلی بیلیارد آبادان اضافه کرد: سالن جدید بعد از نصب سیستم تهویه قابل بهره‌برداری شده و در حال حاضر همانند گذشته بیشتر ساعت‌های تمرین خود را در مجموعه شهید آذرپیکان برگزار می‌کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار