شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۴۷۸
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸
در انتصاب ها به شایسته سالاری توجه شود
چشم اميد بسياري از شركت هاي تعاوني توليدي ، صنعتي و خدماتي به اين تحولات است كه آيا به اين اداره ي كل عملكرد و حمايت هاي آن در سالهاي پيش رو اميدوار باشند يا نه !
فرشيد فرهادي كارشناس ارشد مديريت از مخاطبان پایگاه خبری شوشان در مطلبی به نقد انتصاب اخیر در اداره کل تعاون خوزستان پرداخته است که در ذیل می آید:

حقيقتي نامبارك كه كام همه ي هم استاني هاي عزيز خوزستاني را در سالهاي گذشته تلخ كرده متاسفانه گرايش گرايي مديران ارشد استان در انتصاب ها و عدم توجه كافي به شايسته سالاري بوده كه هميشه ي ايام چوب اين گونه ضعف ها و گروه گرايي ها هر روز شديدتر از ديروز بر پيكر گرما ديده ي شهروندان عزيز استان خوزستان مي خورَد .

در مصاحبه هاي اخير سكاندار جديد استان شنيده و خوانده ايم كه يكي از اولويت هاي مهم استانداري مقابله با اينگونه گروه گرايي كه منجر به عدم شايسته سالاري در استان شده و نهايتا ناكارآمدي مديران و نارضايتي مردمي را به دنبال دارد ، خواهد بود. این سخنان اين اميد را در دل مردم استان زنده كرد كه اراده اي در مديريت جديد استان وجود دارد كه مي تواند باعث شيريني كام اين مردم بشود اما متاسفانه هنوز استاندار محترم استان به خوبي بر صندلي خود تكيه نزده كه تزلزل را در تصميم گيري و عملكرد شاهد هستيم.

نمونه ي آن انتصاب يكي از كارمندان اداره ي كل كار ، تعاون و رفا اجتماعي به عنوان سرپرست مي باشد كه ضمن تمام احترامي كه به ايشان و همه زحمت كشان استان قائل هستم بايد يادآور شد كه آخرين سمت ايشان معاون روابط كار بوده كه در حقيقت تجربه ي حتي يك روز معاونت در حوزه هاي كار ، تعاون و رفاه اجتماعي را هم ندارد.

اين در صورتي ست كه افراد كاركشته و باتجربه تري كه در پله هاي بالاتري از ايشان قرار دارند و منشاء خدمات ارزشمندي هم بوده اند در همين اداره ي كل مشغول به خدمت هستند كه شايسته است نماينده ي دولت در استان خوزستان تدبيري بينديشند و جهت رفاه حال مردم ، افزايش راندمان كار در استان و جلوگيري از نااميدي و دلسردي متخصصين آن اداره ي كل تا دير نشده از افراد متخصص و باتجربه تري در راس مديريتي اين اداره ي كل استفاده نمايد زيرا كه استان خوزستان با اينكه قلب اقتصادي ايران است اما جزو استان هايي به شمار مي رود كه بيشترين بيكار را در خود دارد و اين نشان از سياست هاي غلط گذشته و همچنين عدم شايسته سالاري در مديريت استان در ادوار گذشته بوده است.

همچنين چشم اميد بسياري از شركت هاي تعاوني توليدي ، صنعتي و خدماتي استان به اين تغيير و تحولات است كه آيا به اين اداره ي كل عملكرد و حمايت هاي آن در سالهاي پيش رو اميدوار باشند يا نه !همه به خوبي آگاه هستيم كه مهمترين دليل عدم پيشرفت استان اين است كه خيلي ها سر جاي خودشان قرار ندارند و اين باعث هرج و مرج شغلي ، مديريتي و نارضايتي مردم خواهد شد كه نتيجه اي جز پسرفت و دامن زدن به گروه گرايي نخواهد داشت.

استاندار محترم استان خوزستان شما از جمله افرادي هستيد كه خوشبختانه سر جاي خودتان قرار گرفته ايد زيرا تجربه ي يك دوره ي مديريت موفق گذشته ي استان را در كارنامه خود داريد لذا به خوبي نقاط قوت و ضعف استان را مي دانيد اگر معمار عمارتي باشيد كه اولين خشت آن كج گذاشته شده باشد بدون شك بايد شاهد روزهاي سخت پيش روي هم براي شما و هم مردم استان باشيم.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۱۲
comment
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
comment
0
3
comment بله آقاي استاندار هنوز نرسيده تسليم لابيگري ها شده انتظار مي رفت لااقل ميذاشت يه كم عرقش خشك بشه و شعاراش ياد مردم ميرفت بعد ... واقعا با اين اوصاف نميشه اميدي به آينده داشت اي ولا...!!!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
comment
0
2
comment دقیقا این مطالب درست است احسنت برشما امیدوارم استاندارتوجه کندوباجدیت پیگیری کند
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
comment
0
1
comment مدیران باید پاسخگوی مستقیم مردم و استاندار باشه نه فرد خاص
comment
كارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
comment
0
2
comment بنده با سابقه ديدن جهار تغيير مديريت با شما موافقم اميدوارم كه فرد شايسته كه جسارت مديريت و دلسوز امورات مردم باشد و دل به كار ببندد ن......توسط استاندار انتخاب يا پشتيباني گردد .
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
comment
2
1
comment جناب کارشناس ارشد مدیریت! آقای محمدپور متخصص روابط کار است که بخش عمده ی اداره کار را شامل می شود. در ضمن بخش تعاونی و کارآفرینی نیز دو مدیر با تجربه دارد که خود کارها را انجام می دهند. درثانی مگر مدیران قبلی تجربه ای در اداره کل تعاون و کار و رفاه داشتند که ایشان در تعاون ندارد. به جای انداختن سنگ جلوی یک نیروی متخصص و دلسوز کنار بروید و بگذارید هوای تازه بیاید. استان نیازی به مدیریت رابطه ای شما ندارد.
comment
کارمند اداره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
comment
1
0
comment مدیر در سطح خوزستان فقط ... . کارنامه موفق و مستند 25 ساله مدیریت ایشان شاهد این ادعاست . آقای استاندار ؛ کار بزرگ مدیر قوی و کارآمد با کارنامه و سوابق موفق میخواهد ....
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
comment
1
0
comment استاندارشخصا برانتصابات نظارت كند
comment
ازمدیران اداره کل تعاون وکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
comment
1
0
comment اقای محمدبوربمدت6 سال معاون روابط کاربوده اند.یعنی تخصصی ترین معاونت این اداره کل.اگه قراربرشایسته سالاری باشدایشان بهترین گزینه هستند.
comment
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
comment
1
0
comment با سلام بنده با شناختی که از مدیران اداره کل دارم فکر میکنم آقای علی سینا اسدی با داشتن سابقه موفق وممتد در پستهای مدیریتی درسطح شهرستانها واداره کل ونظر موافق اکثر پرسنل اداره کل وحمایت جامعه کارگری وکارفرمایی از ایشان گزینه مناسبتری باشند البته خود جناب استاندار نسبت به این موارد قطعا اشراف کامل دارند وملاک عمل قرار میدهنذ
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
comment
0
1
comment اکثر انتصابات این قسمت بر اساس تجربه نیست نمونه معاونت تعاون
comment
کارشناس ارشد روابط کار اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
comment
1
0
comment جناب رشیدی اطلاعاتت را در خصوص آقای مخمد پور کاملتر کن بعد بخودت احازه اظهار نظر بده
comment
کارشناس ارشد روابط کار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
comment
1
0
comment اسم شخص فوق لذکر را اصلاح میکنم آقای رشید فرهادی چشم بسته در خصوص آقای محمد پور اظهار نظر نفرمایید .به وحدانیت خداوند سوگند یاد میکنم یکی از سالم ترین همکاران من میباشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار