شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۷
شوشان: با تلاش ماموران پلیس شهرستان لالی استان خوزستان باند 9 نفره ای که به طور مسلحانه در چندین استان اقدام به سرقت کابل های برقی و مخابراتی می کردند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ،فرمانده انتظامی شهرستان لالی از توابع استان خوزستان سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت:به دنبال اعلام مرکز فرماندهی و کنترل استان چهار محال و بختیاری مبنی بر متواری شدن یک دستگاه خودروی وانت نیسان با چهار نفر سارق مسلح به سمت استان خوزستان، دراسرع وقت با اجرای طرح مهار و کنترل کلیه مبادی ورودی و خروجی از سوی این فرماندهی اقدامات لازم به منظور شناسایی و دستگیری سارقان به عمل آمد.

سرهنگ کریم یوسفی فرد تصریح کرد: اکیپ های عملیاتی این فرماندهی در محورهای ورودی شهرستان، سرانجام خودروی سارقان را در محور شهرستان اندیکا به لالی در خوزستان مشاهده و به خودرو دستور توقف داده شد.

وی افزود: سارقان با مشاهده ماموران به دستور پلیس توجه نکرده و بلافاصله اقدام به تیراندازی علیه ماموران کردند که در همین رابطه با واکنش سریع ماموران انتظامی این فرماندهی مواجه شده و پس از یک درگیری مسلحانه سرانجام سرکرده سارقان در درگیری با ماموران مجروح و بقیه مجبور به تسلیم شدند.

سرهنگ یوسفی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم و تعداد زیادی مهمات مربوطه از سارقان گفت:در بازرسی از خودروی آن ها محموله ای بزرگ از لوازم و قطعات مختلف دستگاه های مخابراتی سرقتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لالی خاطرنشان کرد:در ادامه بازجویی های فنی از سارقان ضمن شناسایی 5 نفر دیگر از همدستانشان در استان خوزستان اقدامات لازم به منظور دستگیری سایر اعضای باند،در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت:با شناسایی مخفیگاه پنج نفردیگر از همدستان این تبهکاران، در سه رشته عملیات جداگانه هر پنج نفر دستگیر و از مخفیگاه های آن ها نیز مقادیر زیادی اموال سرقتی و یک دستگاه وانت پیکان حامل سیم های برق و کابل ها و قطعات مخابراتی دیگر نیز کشف و ضبط شد.

این مقام مسوول بیان داشت:در نتیجه تحقیقات ماموران، متهمان به 11 فقره انواع سرقت در استان های چهارمحال و بختیاری و خوزستان اعتراف کرده که در همین رابطه ضمن انهدام باند مذکور،پس از تشکیل پرونده مقدماتی همگی روانه مراجع قانونی شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار