شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۵۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳
از جمله برنامه هايی بنام زرستان وشبهاي كارون پخش می شود که محتوای بسیار پاییني دارند و همچنان سنتی و به شیوه سالها پیش ارائه می گردند.
روزنامه ی نورخوزستان در ستون ویژه های خود نوشت: فرا رسيدن هفته تاسیس شبکه استانی سیمای خوزستان فرصتی است برای قدردانی از تمام کسانی که از ابتدای ایجاد این شبکه تا به امروز، برای بقا و ارتقاء آن زحمت کشیده و می کشند و آرزو مي کنیم این شبکه هر روز، بهتر از دیروز باشد تا سری میان سرها در بین شبکه های استانی باشد که رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند، ضمن آنکه به علت دسترسی مردم به تمامی شبکه های استانی، امکان مقایسه عملکرد شبکه استانی سیمای خوزستان با دیگر استان ها از سوی بینندگان وجود دارد. به همین بهانه وظیفه رسانه ای حکم می کند که ضمن ابراز قدردانی از متولیان و برنامه ریزان سیمای استان، به کمبودها و نقصان های برنامه ها اشاره ای بشود که البته این اشارات بر مبنای تماس ها یا مکاتبات بینندگان این شبکه می باشد.
ازجمله انتقادی که عمومیت دارد، پخش فیلم های بسیار قدیمی است که بینندگان، نمایش چنین فیلم هایی را تحقیر تماشاگر می دانند و انتظار اینست که در پخش فیلم های سینمایی تجدید نظر شود. تماس گیرندگان مدعی هستند بسیاری از فیلم های سینمایی به دوران جوانی هنرپیشه ها مربوط می شود و عموما قدیمی و تکراری هستند که لازم است به این خواست بینندگان توجه شود.
نکته دیگر پرداختن به محتوای برنامه هاست. از جمله برنامه هايی بنام زرستان وشبهاي كارون پخش می شود که محتوای بسیار پاییني دارند و همچنان سنتی و به شیوه سالها پیش ارائه می گردند. تمام قسمت ها شبیه هم و به پخش یکی دو آهنگ محلی و یک مسابقه خسته کننده با کیفیت بسیار پایین خلاصه می شود که نمی تواند یک برنامه پر مخاطب باشد و هر قدر هم مجری مطرح و قوی داشته باشد چون برنامه نویسی ضعیف است، نمود پیدا نمی کند و موجب اُفت کار مجری هم می شود.
آقای رحیمی مدیر عامل صدا و سیمای مرکز خوزستان می تواند شاهد خوبی برای این مطلب باشد چرا که وی پس از دو سال که از شبکه استانی خوزستان دور بوده، بار دیگر به این سازمان برگشته و می تواند برنامه ها را با دو سال پیش مقایسه کند و نتیجه بگیرد که برنامه ها پیش رفت یا پس رفت یا توقف داشته اند و پس از نتیجه گیری دست به اقداماتی در جهت بهبود برنامه های تولیدی بزند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
comment
0
0
comment متاسفانه كليه برنامه هاي شبكه خوزستان .... بي كيفيت هستند...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار