شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۶:۲۰

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شوشتر از اخذ مجوز مجله ISI براي اين دانشگاه خبر داد.در سطح كشور دانشگاه آزاد اسلامي واحد شوشتر از نظر تعداد مجلات علمي در جايگاه بسيار خوبي است و تاكنون مجوز نشر هفت مجله علمي براي اين دانشگاه اخذ شده است.

سروش زرين آبادي اظهار كرد: دانشگاه آزاد اسلامي واحد جامع شوشتر در بخش تحقيقات و پژوهش در كشور داراي جايگاه بسيار خوبي است و اخيرا موفق شد مجوز يك مجله معتبر بين المللي ISI دريافت كند.

وي با اشاره به اينكه در شرايط كنوني دانشگاه آزاد اسلامي واحد جامع شوشتر از نظر تعداد مجلات علمي مقام بسيار خوبي دارد، تأكيد كرد: در شرايط كنوني دانشگاه آزاد اسلامي واحد جامع شوشتر در جنوب غرب كشور مقام نخست را از نظر تعداد مجلات علمي دارد و اين افتخاري براي اين دانشگاه محسوب مي شود.

اين مقام مسئول جايگاه دانشگاه آزاد اسلامي واحد شوشتر را بسيار خوب ارزيابي كرد و گفت: در سطح كشور دانشگاه آزاد اسلامي واحد شوشتر از نظر تعداد مجلات علمي در جايگاه بسيار خوبي است و تاكنون مجوز نشر هفت مجله علمي براي اين دانشگاه اخذ شده است.

زرين آبادي افزود: در سال جاري تلاش شده تا سطح تدريس در مقاطع تحصيلات تكميلي را ارتقا دهيم و به اين دليل تعداد شركت كنندگان در هر كلاس را در مقطع كارشناسي ارشد كاهش داده ايم.

وي خاطر نشان كرد: تلاش شده تا بر منابع مالي و هزينه اي دانشگاه نظارت جدي شود و ميزان هزينه ها را بر اساس بهره وري كاهش دهيم تا بهره وري از منابع مالي افزايش يابد و از هدر رفت منابع مالي و انساني جلوگيري شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار