شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶
با حضور مسئولین استانی و شهرستانی طی حکمی علیرضا دینارانی به عنوان شهردار جدید حمزه معرفی شد.

به گزارش شوشان، مدیر کل شهری و روستایی استانداری خوزستان در مراسم معارفه شهردار حمزه گفت: برابر با ماده 82 قانون، شوراهای اسلامی حق عزل و نصب و دستور به مجموعه شهرداری را ندارند.

حمید جولانژاد ضمن بیان اینکه شوراها علاوه بر اینکه عملکرد شهردار و شهرداری را نظارت دارند باید نیم نگاهی به مسائل شهری نیز داشته باشند، افزود: این نهاد با شناسایی مشکلاتی که در شهر وجود دارد با همکاری متولیان شهری باید این معضلات را برطرف سازند.

وی اظهار کرد: هم اکنون زمان آن است تا با تعامل و همراهی جواب اعتماد مردم را و با برنامه‏ریزی درست و منطقی و گام‏های اساسی در جهت عمران و آبادانی شهر با توجه به پتانسیل های این شهر و حق مسلم مردم برداریم .

جولانژاد افزود: مردم بهترین ارزیاب برای عملکرد دولتمردان هستند.

مدیر کل شهری و روستایی استانداری خوزستان بر توزیع عادلانه خدمات شهری ، رعایت قوانین و مقررات مربوط به کارگیری نیروی انسانی دقت لازم در جذب مشاورین حقوقی شهرداری برای دفاع از حق و حقوق شهرداری و رعایت اصل صرفه جویی و حفظ و حراست از اموال شهرداری را مورد تاکید قرار داد .

وی بر تنظیم بودجه های جاری شهرداری با نگرش بر بودجه ریزی عملیاتی و همچنین همسو کردن بودجه های سالانه با سیاستهای تدوین شده در برنامه پنجم توسعه تاکید کرد .

فرماندارشهرستان دزفول نیز در این مراسم گفت: هیچ مقام و موقعیتی ماندنی و پایدار نیست.

عبدالرضا احسانی نیا ولایتمداری مردم شهرستان دزفول را ستود و افزود: مسئولان باید آگاه باشند و برای رفع مشکلات مردم این شهرستان خالصانه تلاش کنند.

وی همچنین به ظرفیت های موجود در شهرستان اشاره کرد و اظهارداشت: شهردار باید با تعامل دیگر مسئولان در اجرایی کردن طرح های بزرگ کوشش تا در ارتقا و پیشرفت شهر موثر واقع شود.

احسانی نیا صمیمیت، همدلی و همکاری را زمینه لازم برای توسعه شهرستان عنوان کرد و گفت:شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر همگی باید در اجرای اهداف نظام تلاش کنند.

فرمانداراین شهرستان ضمن تاکید به شهردار جدید حمزه درخصوص استفاده از ظرفیت های موجود دراین شهرافزود: از آنجائیکه بسیاری از کارهای ارزشمند در حوزه عمران و آبادانی توسط شهرداری انجام می گیرد بنابراین تمام هم و غم شهردار باید اجرای وظیفه خود به نحو احسن باشد تا مشکلات هرچه سریعتر رفع شود.

در ادامه اين مراسم شهردار جديد اين شهر درسخناني به بيان برنامه هاي آتي خود در راستاي توسعه و پيشرفت شهرحمزه پرداخت ودستيابي به توسعه و پيشرفت را نيازمند مشاركت و همبستگي همگاني دانست و گفت: توسعه شهر و اجراي طرح هاي عمران شهري بدون همياري و مشاركت مردم امكان پذير نيست.

علیرضا دینارانی افزود:توسعه فضای سبز و فضاهای ورزشی، پیاده روسازی، آسفالت معابر، دفع زباله و مشارکت شهروندان در امور شهری جهت رشد و اعتلای شهر حمزه در دستور کار قرار دارد.

وی اظهارداشت:خدمت به مردم تنها با پشت ميزنشيني حاصل نمي شود بلكه مديريت صحيح آن است كه به ميان مردم آمده و مشكلات آنان را از نزديك بررسي و نسبت به رفع آن اقدام كرد.

وی در ادامه اذعان داشت: شهرداری با یک برنامه ریزی هدفمند می تواند در توسعه شهری پیشرفت چشمگیری داشته باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار