شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷

شوشان: مهدی چمران عضو شورای اسلامی شهر تهران  پنجشنبه شب در همایش بزرگداشت حماسه ذوالفقاری ضمن ابراز خرسندی از حضور در پایتخت مقاومت گفت: ظاهراً آن روزها تمام شده است و صدامیان از مرزهای ما عقب‌نشینی کرده‌اند، اما روحیه مقاومت و ایثارگری هنوز در دل مردم ایران وجود دارد.

وی ادامه داد: دیروز جبهه و جنگ را برای ما رقم زدند و امروز نیز توهین، تخریب و تحقیر را برای ما به ارمغان آورده‌اند و وظیفه ما دفاع در برابر ناملایمات دنیا است.

برادر شهید مصطفی چمران تصریح کرد: با مقاومت صورت گرفته از ملت ایران، امروز با صلابت و ایثار فراوان، پیروز این میدان خواهیم بود و سرافراز خواهیم شد.

چمران افزود: باید متوجه باشیم که پیروزی در تسامح نبوده، بلکه در مقاومت است همان‌گونه که این شهر، شهر مقاومت است.

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: امروز پس از گذراندن آن روزهای سخت و آن حوادث ناگوار، با قدرت ایستاده‌ایم تا پیروزی را در آغوش بگیریم.

وی در خصوص رونمایی از کتاب «من زنده‌ام» عنوان کرد: لذت بردم از کتابی که بوی صداقت را از خاطرات یک آزاده سرافراز روایت می‌کرد.

چمران ادامه داد: بخشی از نوشته‌های این کتاب را به خوبی احساس کردم، به ویژه آن قسمت که در مقابله با دشمن را به رشته تحریر درآورده چرا که خود به خوبی نبرد را احساس کرده‌ام.

برادر شهید مصطفی چمران ابراز داشت: با قسمتی که از اسارت روایت شده بود، نتوانستم ارتباط خوبی برقرار کنم زیرا در این شرایط حضور نداشتم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه مهم بود، مقاومت و ایستادگی یک بانوی مسلمان ایرانی در مقابل دشمنی بود که تمام وجودش را خشونت پرکرده بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار