شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶
شوشان: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: بازارچه صنایع دستی خوزستان قرار است در مدت120 روز ساخته شود.

افشین حیدری در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان بازارچه صنایع دستی اهواز اظهار کرد: بازارچه صنایع دستی اهواز با غرفه‌های متعدد برای فعالیت صنعتگران ساخته می‌شود و همه تلاش خود را برای ساخت سریع این ساختمان به کار می‌بندیم.

وی افزود: این بازارچه مرکزی صنایع دستی اهواز قرار است در زمین 3 هزار متری ساخته شود و تلاش کرده‌ایم تا بخش زیادی از فضا به غرفه تبدیل شود تا صنعتگران بیشتری بتوانند مجال عرضه صنایع دستی خود را داشته باشند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با اشاره به اینکه این بازارچه را در زمان کوتاهی به بهره‌برداری می‌رسانیم، تاکید کرد: قرار است این فضا به دلیل ساخت با سازه سبک در مدت زمان 120 روز به بهره‌برداری برسد و از همه توان خود برای بهره برداری این ساختمان در مدت زمان تعیین شده استفاده می‌کنیم.

حیدری با اشاره به اینکه شهر اهواز بازارچه عرضه صنایع دستی ندارد، گفت: شهر اهواز به دلیل مرکزیت گردشگران زیادی را در خود جای می‌دهد و به این دلیل نبود بازارچه در این شهر به نحوی برای گردشگران معضلی بود که در حال رفع این مشکل هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با تاکید بر اینکه خوزستان توانمندی زیادی برای توسعه صنایع دستی دارد، خاطرنشان کرد: حمایت از صنایع دستی در خوزستان می‌تواند باعث اشتغال شود و ارزآوری زیادی برای کشور در پی داشته باشد.

وی افزود: در راستای حمایت از صنایع دستی خوزستان برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در دستور کار قرار گرفته است و برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی نیز از اهم این برنامه‌هاست.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار