شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۶۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲
انتقاد بازیگر آبادانی سینمای ایران از وضعیت آبادان
حمید فرخ‌نژاد اظهار کرد: چه شده که این شهر یک خیابان سالم ندارد، آب شرب ندارد و از داشتن امکانات اولیه محروم شده است.
شوشان: حمید فرخ‌نژاد بازیگر توانمند آبادانی ، یکی از شرکت کنندگان بزرگداشت حماسه ذوالفقاری در آبادان بود. وی در این مراسم از کمکاری های صورت گرفته برای بازسازی آبادان انتقاد کرد و گفت : چه شده که این شهر یک خیابان سالم ندارد، آب شرب ندارد و از داشتن امکانات اولیه محروم شده است.
حمید فرخ‌نژاد اظهار کرد: آبادان در گذشته صادرکننده فرهنگ بود و مردم ایران برای تفریح به این شهر سفر می‌کردند.

بازیگر سینمای ایران تصریح کرد: شایسته این شهر سرافراز این نیست که پس از سال‌ها از اتمام جنگ، هنوز مشغول مرهم نهادن بر تن نحیف خود است و مردم آن از بیکاری و فقر رنج ببرند.

فرخ‌نژاد افزود: آبادان پاره تن ایران است و همه ما با این شهر غریبه نیستیم، پس چرا برای بهبود وضعیت این شهر دست به کار نمی‌شوید.

هنرمند آبادانی سینما و تئا‌تر ابراز داشت: شهری که بالغ بر 20 سینما داشت، اکنون دریغ از یک مرکز فرهنگی و دریغ از یک فرهنگ واحد، همه را از دست داده اما تلاشی برای ساختن فرهنگ این شهر هم نشد.

وی تاکید کرد: آبادان هوای خوبی ندارد اما در گذشته از تمام نقاط کشور برای تفریح به این شهر می‌آمدند، چرا تلاش نمی‌شود که این شهر به یک روز قبل از جنگ بازگردد.

فرخ‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: برای این جانباز سرافراز (آبادان) آرزوی سلامتی و بهروزی دارم و امیدوارم که این شهر گذشته خود را باز یاد و مردم آن از روزهای خوش نیز بهره‌مند شوند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
comment
0
0
comment خیلی دوست دارم بدونم ایشون که اینهمه به دیگران حمله میکنن چرا خودشون نمیان توی آبادان یک گوشه کار رو بگیرن؟
قضیه بیرون گود نشستن هست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار