شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵

شوشان/ دانوش صالحی : هفته هشتم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال کشور در روزهای یازدهم و دوازدهم آبان برگزار می شود و در یکی از مهمترین دیدارها تیمهای نفت مسجدسلیمان و نفت گچساران در پیرترین استادیوم خاورمیانه به مصاف یکدیگر می روند .

کسب سه امتیاز این بازی و تثبیت جایگاه و ارتقای وضعیت در جدول رده بندی برای هر دوتیم بسیار حایز اهمیت است ولی از نظر تحلیلگران این رشته بخت و اقبال تیم مسجدسلیمانی با توجه به نتایج خوبی که در بازی های اخیرش کسب کرده بسیار بیشتر از حریفش است .

فوتبالیست های نفت مسجدسلیمان پس از حذف تیم سایپا در کرج و شکست تیم البدر در شهر بندر کُنگ اینروزها از روحیه ی بسیار خوب و بشاشی برخوردارند و در تمرینات بسیار با انگیزه و شاداب حاضر می شوند .

داریوش یزدی مربی این تیم هم پس از یکروز استراحت شاگردانش پس از بازی با تیم بندر کنگ در تمرینات متنوع راههای مختلف حمله و گشایش دروازه حریف را با شاگردانش مرور کرده است .

پانزده هزار هوادار متعصب و پرحرارت مسجدسلیمانی نیز از هم اکنون خود را برای حضور پرشور در استادیوم شهید بهنام محمدی و تشویق 90 دقیقه ای و بدون حاشیه بازیکنان تیم محبوبشان آماده می کنند .

لازم به ذکر است تیم های نفت مسجدسلیمان و نفت گچساران هم اکنون با 9 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم جدول گروه ب لیگ دسته یک قرار دارند .

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار