شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴
شوشان: استاندارخوزستان به مناسبت سالروز حماسه 13 آبان ماه باصدور بیانیه ای خواستار حضور یکپارچه مردم و دانش آموزان دراین حماسه بزرگ ملی شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان دراین بیانیه آمده است :
ˈمردم شریف و بزرگوار خوزستان :

فردا هموطنان ما در سراسرکشور سالروز حماسه 13 آبان ماه را که امام راحل آن را بزرگتراز انقلاب اول نامیدند، درشرایطی گرامی می دارد که پیشرفت های سریع و همه جانبه کشورمان به برکت حاکمیت نظام اسلامی ، دشمنان ایران ما را ناچار به پذیرش قابلیت های این ملت بزرگ نموده است . به همین دلیل غرب به صورت یکپارچه و متحد درمقابل ما صف آرایی کرده است و بهانه آن را خطر به اصطلاح تولید سلاح هسته ای توسط ایران اسلامی اعلام کرده است .

در ادامه این بیانیه آمده است : از جمله الطاف خفیه الهی و ملت ایران درسال جاری حضور حماسی مردم درانتخابات ریاست جمهوری بود که شخصیتی حقوقدان ، مدبر و باهوش را به ریاست جمهوری اسلامی رساند تا با تکیه بر اراده مردم که درانتخابات 24 خردادماه متجلی شد و با حمایت های قاطع رهبرفرزانه انقلاب، با قدرت تدبیرو دیپلماسی ، حلقه محاصره دشمن را بشکند و حقوق حقه ملت را درزمینه انرژی صلح آمیز هسته ای و دیگرامور، احقاق نماید .

بنابه فرموده رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی وظیفه احاد ملت دراین برهه از زمان حمایت قاطع از دولت جمهوری اسلامی ایران و تیم مذاکره کننده هسته ای که بچه های ملت و انقلاب هستند ، می باشد. درهیچ کجای جهان معنی دیپلماسی سازش نیست . دولت آقای روحانی و تیم مذاکره کننده هسته ای ماموریت سختی برعهده دارند و حمایت ملت ما قطعا روحیه آنان را دراین مسابقه نفس گیر دیپلماتیک تقویت خواهد نمود.

امید است با توکل به خداوند منان درآینده شاهد پیروزهای دیگر ملت سرفراز ایران درعرصه جهانی باشیم .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار