شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۹
شوشان: مديركل كتابخانه‌هاي عمومي خوزستان گفت: در آستانه بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران افتتاح كتابخانه عمومي شهید مرادی مطلق واقع در شهر حسینیه شهرستان انديمشک با حضور آيت‌الله کعبی، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري، و ديگر مسؤولان استاني و شهرستاني انجام خواهد شد.
لفته منصوري اظهار كرد:‌ كتابخانه عمومي شهید مرادی مطلق با زيربناي 237 متر مربع و با اعتباري بالغ بر 650 میلیون ريال از منابع اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان تعمیر و تجهيز شد و به منظور بهره‌برداري در روز سه‌شنبه 14 آبان 92 افتتاح خواهد شد.

 وي خاطرنشان كرد: كتابخانه عمومي شهید مرادی مطلق دومین کتابخانه عمومی در شهر حسینیه از توابع شهرستان اندیمشک می باشد.

منصوري تصريح كرد: مشارکت خیرین اعم از اشخاص یا دستگاه‌های دولتی برای ساخت و اهدای کتابخانه و زمین از برنامه‌های این اداره کل می‌باشد که ساختمان کتابخانه شهید مرادی مطلق توسط شهرداری و شورای شهر حسینیه اهدا و به وسیله اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان تعمیر و تجهیز شد و به عنوان كتابخانه عمومي در اختيار عموم مردم قرار خواهد گرفت. کمک‌های خیرین در قالب‌های مختلف اعم از زمین، ساختمان، کتاب، تجهیزات و وجه نقد به نهاد کتابخانه‌های عمومی صورت می‌گیرد که ما از همه این موارد استقبال خواهیم کرد.

وي بيان كرد: اين كتابخانه عمومي داراي بخش‌هاي مخزن، امانت كتاب، بخش مرجع، سالن‌هاي مطالعه خواهران و برادران، جست‌وجوي كتاب، نمايه نشريات، نشريات و مجلات و بخش كودك مجزا است.

مدير كل كتابخانه‌هاي عمومي خوزستان گفت: كتابخانه عمومي شهید مرادی مطلق برنامه‌هاي فرهنگي زيادي را براي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در نظر گرفته‌ كه با شروع به كار رسمي آن در روز سه شنبه اين خدمات ارايه خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار