شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
جشنواره منطقه‌ای اختراعات «خلیج فارس» به عنوان بزرگترین رویداد علمی در تاریخ استان بوشهر با حضور استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد و هرمزگان در تاریخ 26 تا 28 آذرماه 1392 برگزار می‌شود.
شوشان: رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر از برگزاری جشنواره منطقه ای اختراعات خلیج فارس به عنوان بزرگ ترین رویداد علمی در استان بوشهر خبر داد.
رحیم قاسمیه گفت: جشنواره منطقه‌ای اختراعات «خلیج فارس» به عنوان بزرگترین رویداد علمی در تاریخ استان بوشهر با حضور استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد و هرمزگان در تاریخ 26 تا 28 آذرماه 1392 برگزار می‌شود.

وی با اشاره به میزبانی استان بوشهر در جشنواره اختراعات خلیج فارس ، داشتن گواهی ثبت اختراع در 5 سال اخیر، عدم داوری اختراع از طریق بنیاد ملی نخبگان در جشنواره‌های قبل و دارا بودن حداقل یک محصول با نمونه اولیه یا آزمایشگاهی را از شرایط شرکت در جشنواره ذکر کرد و گفت: حائزین شرایط می‌توانند تا تاریخ 15 آبان ماه با مراجعه به تارنمای بنیاد نخبگان استان بوشهر، ضمن اطلاع از شرایط و جزئیات شرکت در جشنواره نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر با اشاره به مزایاو تسهیلات ویژه جشنواره گفت: در صورت تایید اختراع توسط کمیته داوری، مخترعین به عنوان افراد تحت پوشش سطح 3 مورد حمایت بنیاد ملی نخبگان قرار خواهند گرفت و از اعتبار پژوهشی 30 تا 50 میلیون ریالی و تسهیلات نظام وظیفه بهره‌مند خواهند شد.

رئیس ستاد برگزاری جشنواره نوآوری و شکوفایی منطقه‌ای اختراعات خلیج فارس ادامه داد: فرایند تجاری‌سازی و صنعتی کردن اختراعات از جمله دغدغه‌های مخترعان و فعالان اقتصادی بوده که نیازمند تشکیل شبکه ارتباطی است و بخش تجاری‌سازی جشنواره خلیج فارس با هدف نهادینه کردن فرهنگ تجاری‌سازی و کسب ثروت از دانش و هدف راهبردی تبدیل ایده به محصول ایجاد شده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار