شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹
شوشان: جاده مسیر رگ سفید دو سردشت زیدون به دیلم با حضور مسئولان افتتاح شد.
فرماندار بهبهان در آئین افتتاح این پروژه در سخنانی اظهار کرد: ظرفیت‌های زیادی در حوزه جاده‌ای در بخش زیدون وجود دارد و با افتتاح این پروژه تردد خودروها در جاده ارتباطی بین دو استان بوشهر و خوزستان که از اهمیت به‌سزایی برخوردار است آسان‌تر خواهد شد.

فرهاد باذلی محبوب افزود: این پروژه به طول هشت کیلومتر امروز با حضور مسئولان بخش زیدون مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: اصلاح مسیر و رفع قوس‌های خطرناک محور رگ سفید دو زیدون به سمت سه راهی دیلم با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان توسط مجری طرح‌های راه ساختمان مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت تعاونی 20 راه و ساختمان گچساران طراحی و اجرا شده است.

باذلی محبوب تصریح‌ کرد: این محور یکی از محورهای خطرناک و پرتردد بین استان بوشهر و خوزستان بوده که در سال‌های گذشته حوادث ناگواری در این مسیر رخ داده است.

وی اضافه کرد: این پروژه شامل 900 هزار متر مکعب خاک‌برداری و شانه جاده و مخلوط‌ ریزی و هشت دهنه پل بزرگ و کوچک و دو لایه آسفالت و نصب علائم ایمنی و راهنمایی و رانندگی و دیوارچینی و ابنیه بوده است.

وی در پایان از مسئولان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خواست تا نسبت به ترمیم و مرمت جاده NGL900/1000 که از طرف گچساران به زیدون و امیدیه ختم می‌شود نیز اقدام کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار