شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۸۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹
استاندار خوزستان در بخش انتصابات باید افرادی را انتخاب کند که بتوانند برنامه‌هایی که ارائه داده و در ذهنش است را برای توسعه استان اجرایی کنند.
شوشان: نماینده مردم اهواز در واکنش به انتصابات اخیر استاندار خوزستان گفت: داوری نمایندگان در رابطه با انتصاباتی که اخیرا در استانداری خوزستان انجام شده است زود است.

سید شریف حسینی اظهار کرد: افرادی که برای تصدی سمت‌های مختلف در سطح استان انتخاب می‌شوند باید براساس شاخص‌هایی چون توانمندی، تجربه، تعهد، نگاهی خارج از حزب و قومیت‌گرایی است.

وی در زمینه اظهار نظر نمایندگان در انتصاباتی که استاندار خوزستان انجام می‌دهد عنوان کرد: قانونی در جهت دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات استاندار وجود ندارد اما ما به عنوان نمایندگان مردم که بر عملکرد مسئولان استان ناظر هستیم باید قدری تامل کنیم تا بعد از گذشت مدتی از کارکرد این افراد بر کار آن‌ها اظهارنظر شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با بیان اینکه فعلا نباید در این زمینه اظهار نظر شود و داوری زود است تصریح کرد: مقتدایی افرادی را که به آن‌ها معتقد است انتخاب کرده است.

وی افزود: استاندار خوزستان در بخش انتصابات باید افرادی را انتخاب کند که بتوانند برنامه‌هایی که ارائه داده و در ذهنش است را برای توسعه استان اجرایی کنند.

حسینی با بیان اینکه هدف همه ما ارتقای سطح رفاه مردم است خاطرنشان کرد: همه باید در جهت توسعه استان در زمینه‌های زیرساختی و ایجاد اشتغال که اولویت‌های خوزستان است تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: توسعه این است که از تمام ظرفیت‌ها و قومیت‌ها در استان استفاده شود و بحث اعتدال را اجرایی کنیم تا پتانسیل‌ها در همه زمینه‌ها به کمک استاندار بیاید.


منبع: فارس
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۱
comment
comment
حاج جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
comment
0
3
comment استاندار باید بتواند با اختیار کامل برای خود معاون و مشاور معتمد داشته باشد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار