اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵
در برنامه شب گذشته نود بازیهای جام حذفی، لیگ برتر و جام جهانی نوجوانان مورد بررسی قرار گرفت و در اواخر برنامه هم مشکلات انتخاب رئیس هیئت فوتبال بوشهر به تصویر کشیده شد.
برنامه نود این هفته از ساعت 22:35 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت.

سئوال پیامکی این هفته برنامه نود به دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال مربوط می شد.



یوسف سیدی و امیرحسین کریمی، بازیکنان تیم ملی نوجوانان، میهمان برنامه نود بودند.

تصاویری از بازی های تیم ملی نوجوانان ایران در جام جهانی پخش شد و در حین پخش این تصاویر سیدی و کریمی صحبت هایی در خصوص بازی ها می دادند.



کریمی در مورد شش بازیکنی که بدلیل صغر سنی کنار گذاشته شده بودند گفت: قوانین جدید فیفا باعث شد ما این بازیکنان را از دست بدهیم، در حالیکه شاید می شد از این بازیکنان در بازی ها استفاده کرد ولی دوستی مهر با کنار گذاشتن این شش بازیکن قصد داشت هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.

سپس بخش اول گزارش نود تا نود پخش و طی آن مشکلات و مسائل فوتبال طی هفته اخیر به تصویر کشیده شد.

سیدی عنوان کرد از هشت سالگی فوتبال را در باشگاه های اردبیل آغاز کرده و همزمان با بازی فوتبال، تحصیلات خود را ادامه داده و اکنون در مقطع پیش دانشگاهی است.

کریمی نیز اظهار داشت از ده سالگی به تیم ملی فوتبال راه پیدا کرده و از آن زمان مراحل مختلف فوتبالی را طی کرده است.

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد انتخابات روسای هیئت ها گفت: اینکه گفته می شود روسای سابق هیئت ها در تمام انتخابات بطور مجدد انتخاب می شوند را قبول ندارم چرا که گاهی اوقات عملکرد روسای هیئت ها باعث می شود رای نیاورند.



وی در مورد آمدن سپ بلاتر به ایران گفت: وی به اتفاق رییس AFC و رییس فدراسیون قطر چهارشنبه به ایران می آیند. بعدازظهر کنگره ای با حضور بلاتر و سپس شب همان روز مراسم شام برگزار می شود.

دیدار با رییس جمهور و رییس مجلس از برنامه های ما در زمان حضور بلاتر در ایران است که البته هنوز زمان دقیق دیدار با رییس جمهور مشخص نشده است.

وی در مورد تیم ملی نوجوانان گفت: حدود چهار میلیارد تومان برای تیم ملی نوجوانان برای حضور در جام جهانی هزینه کردیم و روی این بازیکنان سرمایه گزاری کرده ایم.

سیدی دیدار تراکتور و استقلال را تساوی و کریمی برد استقلال را پیش بینی کردند.

پس از گذشت نیم ساعت از آغاز برنامه آمار نظرسنجی سئوال پیامکی بدین شرح بود:



سپس گزارشی کامل از دیدار تیم های استقلال و مس کرمان پخش شد که خداحافظی فرهاد مجیدی بخش زیادی از این گزارش را در بر گرفته بود.









همچنین سایت رسمی باشگاه استقلال خبی مبنی بر درگذشت هوادار معلول این تیم منتشر کرده بود که بدلیل خداحافظی فرهاد مجیدی دچار سکته قلبی شده بود و ناراحتی مردم و فوتبال دوستان را به همراه داشت.









نادر جعفری کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود:



سپس گزارشی کامل از دیدار دو تیم پرسپولیس و الوند همدان پخش شد و محرومیت سرمربی الوند و جلوگیری از حضور وی در کنفرانس خبری پس از بازی از نکات جالب این گزارش بود.







گزارشی از دیدار تیم های فولاد و گسترش فولاد پخش شد.





سپس گزارش نوددرجه پخش و مسائل فوتبالی در هفته گذشته به تصویر کشیده شد.

گزارشی کامل از فرهاد مجیدی پخش شد.















گزارش ایران 90 پخش شد که به استان کردستان، شهر مریوان و روستاهای این شهر اختصاص یافته بود که مسئولان فوتبالی این شهر از نبود منابع مالی سخن می گفتند.





از نکات جالب توجه این گزارش اجاره دادن توپ های فوتبال در کردستان بود.



ووریا غفوری متولد شهریور 1366 میهمان این هفته برنامه نود بود.











بخش دوم گزارش ایران 90 پخش شد که به شهرستان سنندج اختصاص یافته بود.

وریا غفوری در خصوص عدم حضورش در تیم ملی عنوان کرد: معتقدم شایستگی این را دارم که حداقل به اردوی تیم ملی دعوت شده و بازی ام را کادر فنی تیم ملی ببینند.

غفوری در خصوص بازی تراکتور و استقلال گفت: امیدوارم این دیدار با تساوی به پایان برسد.



وی در مورد بازیکن خارجی محبوب خود گفت: نحوه بازی فیلیپ لام و دنی آلوز را دوست دارم. وی در مورد بازیکنان مورد علاقه داخلی نیز گفت: مهدی مهدوی کیا را از هر نظر قبول دارم.

صحنه هایی از دیدار های مس - داماش و نفت - سپاهان و حاشیه های مربوط به این دو دیدار پخش شد.









گزارشی از دیدار استقلال و سایپا و حاشیه های آن پخش شد، نکته جالب این گزارش حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه بود.







سپس گوشه هایی از دیدار تیمهای ملوان - فجر سپاسی و ذوب آهن و راه آهن حاشیه های آنها پخش شد و هواداران و مسئولان ذوب آهن پس از شکست این تیم مقابل راه آهن خواستار استعفای بوناچیچ سرمربی این تیم شدند.









پس از پخش این گزارش سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن روی خط تلفنی آمد و در مورد سرمربیگری لوکا بوناچیچ گفت: جلسه ای شب گذشته با حضور بوناچیچ داشتیم و قرار شد وی در سمت خود ابقا شود و برای ادامه راه با گرفتن بازیکن به تیم کمک کنیم.







وی در مورد مسلمان و رفتن وی به پرسپولیس گفت: وی پیش از آمدن به ذوب آهن صحبت هایی با پرسپولیس داشته است و در ذوب آهن نیز پرفروغ ظاهر نشده است. پس از بازی آخر نیم فصل اول در مورد معاوضه مسلمان با دیگر بازیکنان صحبت خواهیم کرد.

وی در مورد ماندن بوناچیچ گفت: وی در جلسه دیشب عنوان کرد اگر شرایط فراهم باشد با ما همکاری می کند.

گزارشی آماری از هفته پانزدهم لیگ برتر به نمایش گذاشته شد.









پس از این مکالمه گزارشی از لیگ یک و حاشیه ای آن پخش شد که جازدن تدارکات جای مترجم و همچنین حضور پیرلو ایرانی از جمله این حواشی بود.

جدول مسابقات جام حذفی ارائه شد.



سپس حاشیه های دیدار تیم های فوتسال میثاق و دبیری تبریز پخش شد.





محمود خوراکچی سرمربی میثاق و شمسایی بازیکن دبیری تبریز روی خط تلفنی برنامه آمدند.

شمسایی در مورد این گل و مسائل بوجود آمده در این مورد اظهار داشت: من پیش از این نیز در این سالن بازی کرده بودم و پیش از این نیز توپ من به تیرکی که داخل دروازه کار گذاشته شده، برخورد کرده بود و این بار نیز همین اتفاق تکرار شد.



خوراکچی در مورد صحبت های شمسایی گفت: آدم با این صحبت ها به چشم خودش شک می کند، اگر کارشناسی تایید کند این صحنه گل است من حتی یک ثانیه در فوتسال نمی مانم.

وی در مورد حکم کمیته انضباطی و رای به سود تیم دبیری گفت: چنین حکمی صحت ندارد و تایید نشده است و من نیز آن را قبول ندارم و امیدوارم حق به حقدار برسد. شمسایی در مورد این رای گفت: هنوز این رای به ما اعلام نشده و عنوان کردند امروز این رای اعلام می شود.

سپس گزارشی از انتخابات هیئت فوتبال آذربایجان شرقی و مشکلات این انتخابات و مصاحبه های منتقدان پخش شد.



در ادامه برنامه گزارشی از مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال بوشهر و مشکلات موجود در این انتخابات پخش شد.

رضاجمشیدی رییس اداره کل ورزش و جوانان بوشهر روی خط تلفنی آمد و عنوان کرد تمامی اعضای حاضر در مجمع انتخاباتی قانونی بوده اند. وی در مورد ثبت نام اداره کل برای انتخابات هیئت استان افزود: هیئت فوتبال مدت ها بود برای ثبت نام اقدام نکرده بود و با این شرایط باید برای این امر اقدام می کردیم. دوانی اصلا برای انتخابات ثبت نام نکرد که بخواهیم در مورد آن تصمیم بگیریم.



دوانی رییس پیشین هیئت فوتبال بوشهر نیز بطور همزمان روی خط تلفنی آمد و با انتقاد به دخالت اداره کل ورزش و جوانان استان در انتخابات گفت: اصلا اداره کل نباید در انتخابات دخالتی داشته باشد و فقط باید هماهنگی با این ستاد صورت گیرد. مدیر کل چندین بار با کفاشیان تماس گرفت که هر چه زودتر انتخابات برگزار شود.





















جمشیدی در ادامه گفت: من برای تمام تصاویری که شما نشان دادید توضیح دارم ولی وقت برنامه شما این اجازه را به من نمی دهد تا در مورد آنها صحبت کنم.

جریانات پیش آمده در هیئت بوشهر ناتمام ماندو قرار شد در برنامه بعدی نود این بحث ادامه پیدا کند.

برنامه این هفته نود ساعت 2:20 بامداد سه شنبه به اتمام رسید.
منبع: باشگاه خبرنگاران


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار