شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲
معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند گفت: مرز شلمچه در ایام سوگواری امام حسین(ع) به مدت سه روز تعطیل است.

سیدعلی موسوی امروز اظهار کرد: صادرات کالا از طریق مرز تجاری شلمچه به کشور عراق به علت مصادف شدن با ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع)، متوقف شد.

وی ادامه داد: صادرات کالاهای غیرنفتی ایران به عراق از طریق مرز زمینی شلمچه در روزهای دوشنبه 20 آبان و چهارشنبه و پنجشنبه 22 و 23 آبان ماه به دلیل مصادف شدن با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تعطیل است.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند تصریح کرد: این تصمیم در آستانه فرا رسیدن روزهای تاسوعا و عاشورا و به دلیل برگزاری آیین‌های سوگواری و عزاداری در کشور عراق صورت گرفت.

موسوی اضافه‌کرد: هر گونه صدور محموله صادراتی به کشور عراق در روزهای مذکور از طریق مرز شلمچه ممنوع است و در این خصوص به تجار و بازرگانان فعال در مرز شلمچه اعلام شده تا از ارسال محموله‌های صادراتی در این ایام خودداری کنند.

وی خاطرنشان ‌کرد: مرز شلمچه در هفته جاری فقط در روز سه شنبه 21 آبان باز است و آغاز فعالیت مجدد مرز تجاری شلمچه از روز شنبه هفته آینده 25 آبان خواهد بود و بازرگانان دو کشور پس از بازگشایی مرز می‌توانند بار دیگر فعالیت‌های اقتصادی خود را بر پایه رویه‌های قانونی گذشته ادامه دهند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار