شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
شوشان:  سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان از برپایی اردوی یک هفته‌ای این تیم در کیش خبر داد.
حسین‌ ابن‌قاسم در گفت‌وگو ایسنا اظهار کرد: پس از تعطیلی‌ای که به تیم داده بودیم، تمرینات‌مان از روز شنبه (18 آبان ماه) در اهواز شروع شد که فردا به پایان می‌رسد. پس از تمرین فردا تمرینات تیم تعطیل شده و از روز شنبه (25 آبان ماه) برای برپایی اردویی یک هفته‌ای به کیش خواهیم رفت. در این اردو قصد داریم دو بازی تدارکاتی انجام دهیم که صددرصد یکی از این بازی‌ها با یکی از تیم‌های لیگ برتری خواهد بود و احتمال این که تیم دوم هم لیگ برتری باشد، وجود دارد.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: پس از اردوی کیش به اهواز برمی‌گردیم و پس از یک روز استراحت، تا قبل از آغاز نیم‌فصل دوم در این جا به تمرین خواهیم پرداخت تا خود را برای مسابقات آماده کنیم. در سه روزی که در اهواز تمرین کرده‌ایم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و جز شهاب کرمی که در اردوی تیم‌ملی امید به سر می‌برد، تمام بازیکنان در تمرینات حضور دارند.

ابن‌قاسم در ادامه درباره جذب بازیکن در پست‌های دفاع، حمله و دروازه در نیم‌فصل گفت: اکنون در حال مذاکره با یکی، دو باشگاه هستیم و انشاالله زمانی که به نتیجه رسیدیم، اسامی بازیکنان را اعلام می‌کنیم. جذب سوشا مکانی تقریبا در حال قطعی شدن است ولی غلامرضا رضایی باتوجه به این‌که هنوز با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، باید رضایت‌نامه خود را از این باشگاه بگیرد و بعد در این زمینه مذاکره کنیم که به خاطر همین موضوع هنوز صحبتی صورت نگرفته است.

وی همچنین درخصوص وضعیت بختیار رحمانی اظهار کرد: رحمانی رفتنی نیست. او در تمریناتی هم که داشتیم حضور داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار