شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۵:۴۶

مدیر دارالقرآن شهرستان شادگان از درخشش دانش‌آموزان شادگانی در نهمین جشنواره نخبگان قرآن و معارف اسلامی خوزستان خبر داد.

سید حیدر اظهار کرد: به دنبال پایان کار داوری نهمین جشنواره نخبگان قرآن و معارف اسلامی استان خوزستان دانش‌آموزان شادگانی با درخشش بی‌نظیر خود موفق به کسب 12 مقام اول، 10 مقام دوم و 8 مقام سوم شدند و در مجموع با کسب 30 مقام به برتری دست یافتند.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم، تفسیر، نهج‌البلاغه، احکام، اذان و نماز با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

موسوی گفت: نفرات برتر این دوره از مسابقات بعد از حضور در کارگاه‌های تخصصی که در آینده نزدیک توسط سازمان آموزش و پرورش خوزستان برگزار می‌شود به مسابقات کشوری راه پیدا خواهند کرد.

مدیر دارالقرآن شادگان تلاش و پشتکاری دانش‌آموزان و مربیان را از عوامل کسب رتبه‌های برتر در جشنواره قرآن و معارف اسلامی اعلام کرد و با بیان اینکه دانش‌آموزان شادگانی از داشتن هرگونه حمایت‌های مالی و دارالقرآن مناسب محرومند، گفت: پروژه احداث درالقرآن شهرستان شادگان بعد از گذشت سه سال از آغاز عملیات به دلیل ورشکستکی پیمانکار، همچنان در بلاتکلیفی قرار دارد و از مسئولان استان و شهرستان انتظار داریم هر چه سریع‌تر نسبت به پیگیری مشکلات و تکمیل آن اقدام کنند.

سیدحیدر موسوی در پایان با اشاره به وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوان در عرصه قرآنی در شهرستان شادگان گفت: از مسئولان استان خوزستان و شهرستان انتظار داریم توجه و اهتمام خود را به مسائل فرهنگی و در راس آن‌ها مسائل قرآنی بیشتر کنند تا در آینده نزدیک شاهد اعتلا و شکوفایی بیش از پیش فرهنگ قرآنی در شهرستان شادگان باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار