شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷
مسئول قرآن و حدیث سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از ثبت نام 49 هزار پرسنل نیروی انتظامی در طرح نهضت قرآنی خبر داد.

محسن عمادی امروز در گفت‌وگو با فارس در خصوص طرح نهضت حفظ قرآن توسط پرسنل نیروی انتظامی در کل کشور اظهار کرد: این طرح با تاکیدات مقام معظم رهبری در سال 92 آغاز به کار کرده است.

وی ادامه داد: تاکنون نیز بیش از 49 هزار نفر از پرسنل نیروی انتظامی در این طرح ثبت نام به عمل آمده است.

مسئول قرآن و حدیث سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همچنین عنوان کرد: در سال 91 تعداد 3 هزار و 251 نفر به چرخه حفظ وارد شده بودند که در سال 92 با تاکیدات مقام معظم رهبری این رقم افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در باقی استان‌ها هم وضعیت رضایتبخش است و همزمان با خوزستان در اردبیل، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و مرکز آموزش ثامن‌الائمه مشهد نیز در هفته اخیر کارها انجام شده و آزمون ها برگزار شده است.

عمادی تصریح کرد: با مانوس شدن با قرآن و فرهنگ علوی یقیناً برخوردها قرآنی و علوی خواهد شد و رنجش‌ها به حداقل خواهد رسید.

وی از همه پرسنل نیروی انتظامی خواست با اهتمام و همت و عمل به اخلاق قرآنی به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گویند و با تلاش برای حفظ و انس با قرآن تلاش کنند.

مسئول قرآن و حدیث سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی متذکر شد: با توجه به همت و اهتمام مسئولان و پرسنل نیروی انتظامی، آینده قرآنی درخشان و روشنی پیش روی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار