شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از کشف و ضبط بیش از 4 هزار کارتن شربت تاریخ مصرف گذشته با تلاش کارشناسان بهداشت محیط این معاونت خبر داد.

مرتضی جعفری در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با تلاش و همت کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان آبادان، بیش از 4 هزار کارتن شربت پرتقال به مارک «سان کوئیک» تاریخ مصرف گذشته در این منطقه کشف و ضبط شده است.

وی در همین خصوص اضافه کرد: این محموله حاوی بیش از 25 هزار شیشه و به وزن تقریبی 40 تن بوده است.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان افزود: پس از شناسایی محل نگهداری این محموله، با حضور نمایندگان نیروی انتظامی، محل مذکور پلمب و پس از پشت سر گذاشتن مراحل اداری و اخذ مجوزهای لازم از دادستانی، نسبت به انهدام این شربت‌ها اقدام می‌شود.

*کشف 3800 موادغذایی غیرقابل مصرف

وی همچنین از کشف و انهدام بیش از 3 هزار و 800 کیلوگرم موادغذایی غیرقابل مصرف انسانی در آبادان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مقدار مواد غذایی غیرقابل مصرف در سه ماهه دوم سال جاری در پایش‌های صورت گرفته توسط کارشناسان بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان کشف و ضبط شده است.

جعفری تصریح کرد: این مواد غذایی را اقلامی همچون انواع مواد لبنی، سوسیس، کالباس، آبمیوه و آدامس تشکیل می‌‎دادند.

وی در پایان گفت: تامین و ارتقای سلامت جامعه نیازمند همکاری همه جانبه شهروندان است و انتظار می‌رود که همشهریان آبادانی در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مورد تخلف را از طریق تلفن گویای 4429309 به کارشناسان مرکز بهداشت آبادان اطلاع دهند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار