شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵
شوشان: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرهای مختلف استان خوزستان، برنامه‌های ویژه‌ای را آغاز کرده‌اند.

مراکز کانون در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجد سلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان و هفتگل با اجرای ویژه برنامه‌های خاص از 25 آبان تا یکم آذر ماه 1392 هفته کتاب و کتاب‌خوانی را گرامی خواهند داشت.

همزمان با این هفته مربیان کانون با برپایی نمایشگاه کتاب، معرفی اعضای کتابخوان، جلسات نقد و بررسی کتاب، اجرای طرح «مطالعه خانواده و عضو»، برپایی نمایشگاه کاردستی با محوریت کتاب، برگزاری زنگ مطالعه در کانون و مدارس، تشکیل انجمن‌های کتابخوانی، جمع‌آوری کتاب در سطح شهر و اهدا به مدارس روستایی، اجرای طرح کتابخانه سیار، توجه به اجرای فعالیت‌های کتاب محور همچون: روخوانی کتاب، معرفی کتاب، بحث کتاب، نشریه‌نگاری، تحقیق و قصه‌گویی به استقبال کودکان و نوجوانان می‌روند.

همچنین در این هفته برخی از مراکز کانون با دعوت از نویسندگان حوزه‌ کودک و نوجوان نشست‌های تخصصی برگزار خواهند کرد و طرح امانت کتاب در سبد خانواده نیز اجرا خواهد شد.

  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن 52 مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار