شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲
در حالی که به گفته کارشناسان سد گتوند نقش عمده ای در کاهش کیفیت آب کارون دارد اما مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران فاضلاب های شهری و نیشکر را عامل اصلی آلودگی کارون  و کاهش کیفیت آب برشمرد!

به گزارش شوشان ، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با تاکید بر این‌که شرایط رودخانه کارون از لحاظ آلاینده‌ها بهبود خواهد پیدا کرد، گفت: بسیاری از رودخانه‌ها شرایط بدتری داشتند اما با تمهیداتی که صورت گرفت از جمله جریمه کردن منشاء آلاینده‌ها، منابع‌ آبی شرایط بهتری پیدا کردند.

محمد حاج رسولی‌ها ، با اشاره به نقش فاضلاب شهرها و فاضلاب نیشکر در آلوده کردن رودخانه کارون گفت: وظیفه سازمان محیط زیست است که این موضوع را پیگیری کند و ما باید همکار باشیم.

وی با اشاره به اجرای طرح غدیر برای تامین آب با کیفیت در خوزستان گفت: طرح غدیر فاز به فاز اجرا می‌شود و با تکمیل آن آب سرد برای شرب منتقل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران تصریح کرد: در حال حاضر کیفیت آب سرد با کیفیت آب رودخانه فرق دارد و در حال حاضر از آب رودخانه برای تامین آب شرب استفاده می‌شود اما با تکمیل طرح غدیر آب با کیفیت بالادست به اهواز و ... منتقل خواهد شد.

حاج‌رسولی‌ها در مورد انتقال آب کارون نیز با تاکید بر این‌که این کار با هدف تامین آب شرب و صنعت صورت می گیرد، تاکید کرد:‌دراین زمینه باید مشارکت وجود داشته باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار