شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۲

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از ايجاد نوبت شب‌كاری در کتابخانه‌های عمومی استان از پنجم اردیبهشت 91 خبر داد.

لفته منصوری گفت: اداره ‌كل كتابخانه‌های عمومی خوزستان با توجه به نزدیكی آزمون ورودی دانشگاه‌ها و به منظور خدمت‌رسانی به داوطلبان كنكور شیفت شبانه را در 24 كتابخانه عمومی در سطح 19 شهرستان راه‌اندازی می‌كند.

وی افزود: این طرح در راستای در خواست‌های مکرر اعضای کتابخانه‌های عمومی استان و هم‌چنین ارایه خدمات بهتر به مراجعه‌کنندگان انجام می‌شود.

منصوری اظهار داشت: كتابخانه‌های عمومی مجهز به شیفت شب در طول این مدت بالغ بر 200 ساعت فعالیت خواهند داشت و از ساعت 19 تا 22 و  بر اساس نیاز اعضا خدمت‌رسانی می‌كنند.

وی خاطرنشان كرد: شیفت شبانه تا20 مرداد 91 در کتابخانه‌های علامه ‌طباطبایی بهبهان، شهید مفتح و شهید دستغیب در ایذه، ارمغان باغملك، شهید بهشتی رامهرمز، شهید رجایی و کتابخانه مرکزی استان در اهواز، فرهنگ و حداد عادل در آبادان، شماره‌ یك و معرفت اندیمشك،‌ فجر شوش، فتح‌المبین و رودبند دزفول، آیت‌الله سعیدی ماهشهر، رضوی هویزه، شماره2 لالی، شهید شرافت در شوشتر، شهید امامی گتوند، اندیشه شادگان و شهید علم‌الهدی دشت آزادگان، کتابخانه ارشاد مسجدسلیمان، کتابخانه شهید مدرس هندیجان و شهدای ملاثانی  شهرستان باوی دایر خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار