شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹

شوشان: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه از برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته مرتبط در این شهرستان خبر داد. نادر مرادی‌فر اظهار کرد: همزمان با بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران نمایشگاه کتاب در کتابخانه عمومی شهید مفتح شهرستان ایذه برپا شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه که از امروز همزمان با دومین روز هفته کتاب برپا شده بیش از 3 هزار جلد کتاب با موضوعات متنوع به نمایش عمومی در آمده است.

به گفته رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ایذه، نهاد کتابخانه‌های عمومی با توجه به رسالتی که در عرصه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه دارد و در راستای دسترس قرار دادن کتاب در بین عموم مردم شهرستان این نمایشگاه کتاب را برگزار کرده است.

وی ادامه داد: بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌توانند کتاب‌های موجود را که در موضوعات مذهبی، فلسفی، ادبی، تاریخی، علوم عملی، هنر و کودک و نوجوان است با تخفیف 25 درصدی خریداری کنند.

مرادی‌فر همچنین گفت: این نمایشگاه تا 10 آذر ماه ادامه خواهد داشت و عموم مردم می‌توانند از آن بازدید کنند.

وی تصریح کرد: در نخستین روز هفته کتاب، فرماندار شهرستان، معاون فرماندار و بخشدار مرکزی به همراه 20 نفر از کارکنان فرمانداری با تکمیل فرم عضویت و پرداخت مبلغ هر نفر 50 هزار ریال به عضویت کتابخانه شهید مفتح درآمدند تا به عنوان الگویی برای دیگر کارکنان و عموم مردم باشند.




نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار