شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴
عضو کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز با اشاره به وضعيت پيش آمده در جريان عمليات عمراني در خيابان سلمان فارسي (نادری) و طولاني شدن آن گفت: شهرداری منطقه یک برای پایان عملیات سامان‌دهی خیابان سلمان فارسی، زمان دقیقي را تعیین و به شورا اعلام کند.

 مریم ابریشم‌کار در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هسته مرکزی شهر قلب شهر محسوب می‌شود بنابراين شهرداری باید هر چه سریع‌تر به عملیات سامان‌دهی خیابان سلمان فارسی که در هسته مرکزی شهر قرار دارد، پایان بدهد.

 وی ادامه داد: پروژه برق زیرزمینی این خیابان به طور کامل انجام شده و اگر هم  اکنون وارد خیابان شوید متوجه خواهید شد که پایه‌هاي برق برداشته شده و وضعیت خیابان به مراتب نسبت به گذشته بهتر شده است. شهرداری تنها باید برای آسفالت و سنگ‌فرش کردن خیابان سریع‌تر اقدام کند تا پروژه با شرایط مناسبی تحویل شهروندان داده شود.

 
عضو کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز عنوان کرد: پروژه برق زیرزمینی خیابان سلمان فارسی در جهت زیباسازی هسته مرکزی شهر اقدامی بسیار مناسب بوده است. برای پایان عملیات آسفالت اين خيابان نیز با شهرداری منطقه جلسه خواهیم داشت تا زمانی را برای پایان عملیات تعیین کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار