شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۵
در دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و شهرداری یاسوج، حسن هوری دروازه‌بان سابق نفتی‌ها از سوی تماشاگران این تیم تشویق شد.
به گزارش فارس ، در ابتدای دیدار نفت آبادان و شهرداری یاسوج حدود 200 تماشاگر در ورزشگاه حاضر بودند.

در پیگیری‌ها مشخص شد که درب‌های ورزشگاه تختی آبادان، تنها 10دقیقه قبل از آغاز این دیدار باز شده است.

حسن هوری، دروازه‌بان تیم شهرداری یاسوج که دو فصل پیش نفت آبادان را ترک کرده بود از سوی هواداران صنعت نفت مورد تشویق قرار گرفت.

هوری، میثم امیری و احسان شیرمردی سه بازیکن سابق نفتی‌ها در ترکیب تیم شهرداری یاسوج بودند که قبل از آغاز این دیدار به طرف نیمکتنشینان رفتند و با مربیان و بازیکنان خوش وبش کردند.

قادر افکاری، دو بار در این دیدار توپ را با تیر دروازه حسن هوری آشنا کرد و موفق به گشودن دروازه شهرداری یاسوج نشد.

در دقیقه 31 ان دیدار اکبر صفری بازیکن شهرداری یاسوج، موفق شد روی اشتباه فاحش دروازه‌بان نفت آبادان، توپ را از بالای سر وی عبور دهد و وارد دروازه نفتی‌ها کند.

در آخرین لحظات نیمه اول، داور این دیدار برخورد توپ با دست مدافع شهرداری یاسوج از دید داور این دیدار پنهان نماند و یک ضربه پنالتی به سود نفتی‌ها اعلام شد که این ضربه را حسین بغلانی برای دومین بازی متوالی به ثمر نشاند.

در نیمه دوم این دیدار بازیکنان نفت آبادان به رغم داشتن فرصت‌های فراوان و ملکیت توپ بالا موفق به گشودن دروازه شهرداری نشدند و این دیدار سرانجام با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

ابراهیم قاسمپور باز هم از پاسخ گویی به خبرنگاران سر باز زد، وی از ابتدای حضورش در آبادان از پاسخ گویی حضوری به خبرنگاران آبادانی پس از بازی‌ها اجتناب ورزیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و شهرداری یاسوج در چارچوب هفته دهم لیگ دسته یک به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی همراه بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار