شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱

شوشان: نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: با نزدیک شدن به پایان مهلت 100 روزه رئیس جمهور، عملکرد دولت در دو محور سیاست خارجی و مسائل اقتصادی کشور موفقیت آمیز و قابل تقدیر است.

اسماعیل جلیلی در خصوص نزدیک شدن به پایان مهلت 100 روزه رئیس جمهور برای تحقق شعار های انتخاباتی اش اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت اقتصادی کشور متعادل و از آرامشی نسبی برخوردار است.

وی افزود: روند رو به رشد تورم در کشور متوقف و کاهش یافته و بر اساس آمار ارائه شده تا آبان ماه سال جاری میزان تورم از 40 درصد به 36 درصد رسیده است.

جلیلی با اشاره بر روند رو به رشد مذاکرات ایران و کشورهای دیگر اظهار کرد: تاکتیک های مناسب و به جا در گفتگو پیرامون مسائل مهم و اصلی کشور در مذاکرات موجب آرام شدن فضای سیاست خارجی کشور در منطقه شده است.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، افزایش قدرت کشور ایران در منطقه را از جمله نکات مثبت این مذاکرات برشمرد و عنوان کرد: با توجه به افزایش قدرت ایران در بازارهای نفتی بین المللی تحقق اهداف مشخص شده در حوزه مایعات گازی در برنامه و بودجه سال 92 مسجل تر شده است.

جلیلی تصریح کرد: در بخش صنعت و معدن و کشاورزی هنوز با مشکلات زیادی مواجه هستیم، البته فعالیت های بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته که امیدوار هستیم که این اقدامات نتیجه دهد.

وی با اشاره به اینکه گروه های مخالف با اقدامات دولت به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم می شوند، گفت: گروه های مخالف داخلی هدفشان تامین حداکثری منافع نظام است و این افراد دغدغه شخصی ندارند و اظهار نظرهایی که در این خصوص می کنند از سر دلسوزی است، اما مخالفان خارجی هدفشان دشمنی با نظام و منافع ملی کشور است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار