شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸
شوشان: معاون اداره‌كل هواشناسي خوزستان گفت: تا آخر هفته شاهد بارش باران‌هاي فراگير در سراسر استان خواهيم بود.

علي‌رضا غلام‌پور اظهار كرد: با تشکیل سامانه کم‌ارتفاع فعال لایه میانی جو به همراه تقویت زبانه کم‌فشار سطح زمین و هماهنگی موثر این دو عامل، از فردا تا آخر هفته جاری به طور متناوب، شاهد بارندگی فراگیر و با حجم زیاد در سراسر استان خوزستان و بعضا همراه با رعد و برق و وزش باد قابل‌ملاحظه خواهیم بود.

وي ادامه داد: در اين شرايط، آب‌گرفتگی معابر، احتمال طغیان رودخانه‌ها و در برخی نقاط وقوع سیل دور از انتظار نخواهد بود.

معاون اداره‌كل هواشناسي خوزستان افزود: در 24 ساعت آينده، آسمان مناطق شمالی استان و ارتفاعات نیمه شمالی صاف تا قسمتی ابری از اواخر وقت به بعد همراه با افزایش ابر و بارندگی، گاهی وزش باد، آسمان مناطق مرکزی و غربی صاف تا قسمتی ابری از اواخر وقت به بعد همراه با افزایش ابر و بارندگی، گاهی وزش باد، آسمان مناطق ارتفاعات نیمه شرقی و جنوب شرقی صاف تا قسمتی ابری از اواخر وقت به بعد همراه با افزایش ابر و بارندگی، گاهی وزش باد و آسمان مناطق ساحلی و جنوبی صاف تا قسمتی ابری از اواسط وقت به بعد همراه با افزایش ابر و بارندگی، بعضا رعد و برق گاهی وزش باد قابل‌ملاحظه پيش بيني مي شود.

غلام‌پور گفت: در شبانه روز گذشته امیدیه با دمای ۲۷ و دهدز با ۷درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شدند. بيشينه دمای امروز اهواز ۲۵ و كمينه آن ۱۵درجه سانتی‌گراد خواهد بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار