شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹
شوشان: فرماندار آبادان گفت: هیچ یک از دستگاه های خدمات رسان و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان حق خروج از شهر را تا اطلاع ثانوی ندارند.

بهرام ایلخاص زاده  افزود: با توجه به اخبار رسیده مبنی بر شروع بارندگی و افزایش شدت و میزان بارندگی به ویژه در شهرستان آبادان، علاوه بر آماده باش کامل تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران ضروری است تا به منظور ارائه خدمات مطلوب، به موقع و رفع موانع و مشکلات احتمالی تمامی اعضا در منطقه حضور فیزیکی و موثری داشته باشند.

وی خروج مسئولان ستاد مدیریت بحران از منطقه را منوط به هماهنگی، نظر و اخذ اجازه از فرمانداری دانست و اظهار کرد: به منظور دسترسی سهل و آسان ستاد مدیریت بحران با اعضای ستاد اعلام تلفنهای ضروری، خاص و پاسخگو از سوی دستگاه های مرتبط الزامی است.

ایلخاص زاده تصریح کرد: با تمام ظرفیت برای جلوگیری از اتفاقات احتمالی ناشی از شدت بارندگیها در شهر کار خواهیم کرد.

فرماندار آبادان با اشاره به آغاز فصل بارندگیها یادآورشد: با برنامه ریزی و تدابیری که از چند ماه پیش به منظور مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگیها اتخاذ و در نقاط مختلف شهرستان اجرا شد امید می رود که دچار مشکل حادی نشویم.

ایلخاص زاده گفت: شهروندان با همراهی دستگاه های اجرایی شهر آماده مواجه و عمل به موقع با بحران احتمالی ناشی از بارندگی باشند.

وی از آماده باش 100 درصدی دستگاه های خدمات رسان در شهر خبر داد و افزود: خدمات جانبی هم برای این منظور پیش بینی شده تا در صورت نیاز بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار