شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱
شوشان: معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان از انتشار فراخوان نخستین دوره جشنواره ملی ملکوت در خوزستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

صادق عوض زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: این جشنواره به صورت ملی و در سراسر کشور برگزار می شود که فراخوان آن همزمان با کل کشور در استان خوزستان نیز برای شرکت علاقه مندان منتشر می گردد.

وی افزود: منبع جشنواره ملی ولایت کتاب صورت و سیرت انسان در قرآن تالیف حضرت آیت الله جوادی آملی  است و این جشنواره در بخشهای مختلف اینترنتی، پیامکی، مکاتبه ای، خلاصه نویسی، مقاله نویسی و وبلاگ نویسی برگزار می شود.

معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان در خصوص محورهای بخش مقاله نویسی این جشنواره اظهار کرد: کمال علمی و عملی انسان در قرآن و عرفان، علوم بشری از منظر قرآن کریم، انسان شناسی قرآنی و فلسفی و نقش دین در هویت انسان جایگاه انسان در قرآن و علوم انسانی محورهای مقاله نویسی این جشنواره هستند.

عوض زاده از اهدا جوایز ارزنده در این جشنواره به برگزیدگان خبر داد و عنوان کرد: پرداخت 100  میلیون ریال کمک هزینه دکتری، پرداخت 60 میلیون هزینه کارشناسی ارشد و دو دستگاه خودروی تیبا جوایز ویژه این جشنواره هستند.

وی در خصوص سایر جوایز ادامه داد: حمایت از 12 طرح پژوهشی و اختراع ( هر طرح به مبلغ 30 میلیون ریال )، چاپ دو عنوان رساله کارشناسی ارشد و دکتری دانش پژوهان، 12 سکه بهر آزادی، 100 دستگاه لپ تاپ، تبلت و گوشی تلفن همراه  وجوایز نقدی از دیگر جوایز این جشنواره هستند.

به گفته وی شرکت کنندگان تا پایان دی ماه سال جاری فرصت دارند تا در این جشنواره شرکت کنند.

معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در تهران – خیابان انقلاب – خیابان قدس – خیابان بزرگمهر – پلاک 85 – سازمان فعالیتهای قرآنی دانشگاهیان کشور ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره مراجعه کنند. www.malakoot.org
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار