شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶

آبگرفتگی معابر که بلافاصله پس از بارش باران روز گذشته آغاز شده هم اینک در شهرستان شادگان ادامه دارد.

با ورود سامانه بارشی به استان خوزستان دومین باران پاییزی از ظهر روز گذشته در این منطقه آغاز شده است.

این رحمت الهی که بی‌شک دل هزاران شهروند شادگانی به ویژه کشاورزان پرتلاش را پس از ماه‌ها خشکسالی شاد کرد در مواقعی به علت عدم آمادگی لازم نهادهای خدمات شهری مانند آب و فاضلاب و شهرداری باعث ایجاد مشکلات تردد برای مردم شده است.

آبگرفتگی معابر که بلافاصله پس از بارش باران روز گذشته آغاز شده هم اینک در شهرستان شادگان ادامه دارد.

*در صورت بازسازی تلمبه‌ها مشکل آبگرفتگی رفع می‌شود

در این خصوص فرماندار شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان، شدت بارش باران تا 40 میلیمتر را علت اصلی این آبگرفتگی اعلام کرد و گفت: در بازدید از مناطق شهرستان، شدت آبگرفتگی نسبت به سال گذشته کمتر شده است.

عبدالزهرا سنواتی با اشاره به بازسازی تلمبه شماره 7 فاضلاب شادگان اظهار کرد: در صورت بازسازی دیگر تلمبه‌ها، نگرانی آبگرفتگی کمتر می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: خوشبختانه هیچ گزارش سیلی در روستاه‌ها نداشته‌ایم و به بخشداران اعلام شده است در صورت ایجاد هر گونه بروز سیل، دستگاه‌های متولی وارد عمل خواهند شد.

فرماندار شادگان از دستور ویژه برای رفع آبگرفتگی‌ها خبر داد و تصریح کرد: هم اینک نیروهای شهرداری مشغول رفع آبگرفتگی معابر هستند.

*مدارس شادگان تعطیل نیست

رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اعلام خبر عدم تعطیلی مدارس شادگان برخلاف شهرهای دیگر اظهار کرد: از مدارس شهرستان تنها دو مدرسه استثنایی بهار انقلاب و نبوت تعطیل هستند.

حبیب حاجی‌زاده گفت: در روستای شادگان تنها مدرسه‌ای که امروز کلاس درس در آن برگزار نمی‌شود مدرسه جمهوری اسلامی روستای معاوی است.

*ته‌نشینی رسوبات چند ساله در لوله‌های فاضلاب

ته‌نشین شدن رسوبات چند ساله در لوله‌های فاضلاب شادگان وعدم اقدام به لایروبی آن، عدم رفع مشکل سال گذشته چند تلمبه خانه و غیراستاندارد بودن آسفالت بیشتر خیابان‌ها، امسال نیز چون سال‌های گذشته به ایجاد معضل آبگرفتگی در شادگان کمک کرده است.




نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار