شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۶
سلطانعلی بهمنی از فعالان سیاسی خوزستان در مصاحبه با شوشان از منتخبین و منتصبین دولت تدبیر و امید در خوزستان خواست نسبت به مسئولین و مدیران دولت های قبلی با احترام برخورد کنند و از تجارب علمی و سازمانی آنان در راه خدمت به مردم استفاده کنند.
بهمنی بابیان اینکه مسئولیت پذیری سخت و طاقت فرساست افزود: باید از حداکثر توان و انرژِی برای خدمت به مردم ونیز رسیدن به اهداف مورد نظر دولت تدبیر وامید استفاده کنیم و کوتاه ترین راه برای تحقق بخشیدن این اهداف استفاده از نیروهای کارآمد ،متخصص وتوانمند است.
این فعال سیاسی در خصوص برخی موضع گیری ها درمورد انتخاب مشاوران و معاونان استاندار گفت: نقد و انتقاد حق شهروندان است و دولت تدبیر و امید بایستی از ظرفیت های نقدپذیری برخوردار باشد.
وی افزود : استاندار خوزستان در انتخاب مشاوران و معاونان ،به توانایی ها ،تجارب ،تحمل پذیری و سختکوشی آنان توجه کامل کرده وعلاوه بر آن برخی ویژگیها وفاکتورها مانند حسن سابقه ،اعتدال ،روابط سالم وجایگاه مردمی افراد مورد توجه کامل قرار گرفته است.
سلطانعلی بهمنی همچنین ضمن تشکر از استاندار خوزستان برای پیگیری های صورت گرفته ، از وی خواست با تشکیل کارگروهی به مشکلات کارگران برخی واحدهای صنعتی از جمله پتروشمی ماهشهر ،توسعه ی نیشکر ،صنایع فولاد، متروی اهواز ودیگر مراکز رسیدگی نماید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار