شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۸

 

شوشان: در خصوص نشست اخیر 1+5 به نظر می رسد با توجه به کلیه جهات پیش آمده در طول مذاکرات هسته ای بین ایران و 1+5 باید در شرایط فعلی که همه از نظر سیاسی و هم از نظر اقتصادی کشور در حالت خاصی است، مسئولین نظام بسیارعاقلانه تر از گذشته رفتاری دیپلماتیک ، سیاسی و توجیه پذیر داشته باشند. چرا می گویم وضعیت خاصی سیاسی، چون که بحمداله با توجه به جریانات پیش آمده در فتنه سال 88 دشمن همیشه می خواهد در موقعیتی ما را وادار به مذاکرات کند که کشور در حالت ضعف سیاسی می باشد و قدرت چانه زنی را از مسئولیت نظام کم نماید. بحمداله با عنایت به راهپیمایی شکوهمند روز قدس و متعاقب آن حضور پرشور و 64 درصدی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ، دل روستای یکبار دیگر شاد و امیدوار و دشمنان خار و خفیف و ناامید گشتند. حال آیا صحیح است با یک موضع گیری ناشایست و غیرکارشناسی شده از سوی مسئولین رده 2و3 کشور این همه اندوخته را به یکباره چوب حراج زنیم و از سویی دیگر متاسفانه به جهت برخی تحولات اقتصادی در جهان و گرانی قیمت نفت و طلا و بعضاافت اندکی از صادرات نفت ما و تورم ناشی از برخی سوء مدیریت ها باعث هجوم دوست و دشمن به خرید سکه و ارز در بازار گردید و همین عاملی شد که در یک ماه قبل از سال نو وضعیت اقتصادی کشور به شدت دچار بحران گردید که تمامی اینها با مدیریت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و نصایح و راهکارهای ایشان بحمداله در شب عید در یک بانک هم دچار کمبود نقدینگی و فشار بر مردم نبودیم. حالا که نوح کشتی بان است و فرماندهی کشتی را به احسن وجه انجام می دهد چرا برخی با دخالت در اموری که نه در حوزه تخصص و نه در حوزه نظر آنهاست با اعلام نظر بی موقع ، کشور را از این نور امیدی که پدیدار گشته خدای ناکرده دوباره به ورطه چالش بکشاند.

چنانچه مردم خوب ما اخیرا شاهد بودند هم قیمت ارز و هم سکه بحمداله رو به کاهش است، بازارها علیرغم برخی گرانی ها از ثبات نسبی برخوردار است و بورس کشور بعد از 2-3 ماه رکود دوباره شاخص های رشد را شروع کرد. چرا همه اینها را با یک اظهار نظر که هیچ مورد عملی در اصل مذاکرات ایران و گروه 1+5 ندارد باعث تنش در مذاکرات و گزک دادن دست مطبوعات خارج و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی می شویم.

البته از برخی اظهار نظرات سازنده از قبیل اظهار نظر اخیر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جناب آقای دکتر محسن رضایی نیز نباید غافل شد و این گونه اظهارات قطعا ً به نفع نظام و دولت و در جهت منویات رهبر عزیزمان خواهد بود. به امید پیروزی ملت شریف ایران در این جبهه مبارزاتی و دستیابی به حق مسلم این ملت مظلوم که با وحدت و همدلی قطعا قابل وصول خواهد بود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار