شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶
شوشان: رئیس اداره کتابخانه های عمومی رامشیر از برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی به مناسبت هفته کتاب در این شهرستان خبر داد.
حیدر حیدری اظهار داشت:همزمان با بیست و یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی و در سومین روز از هفته کتاب مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در کتابخانه عمومی شهید مطهری برگزار شد.

وی افزود: این مسابقه با حضور شفیعی بخشدار مرکزی رامشیر برگزار شد و با استقبال زیاد کودکان و نوجوانان روبه‌رو شده به طوری که گنجایش سالن برای دانش آموزان کافی نبوده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی رامشیر گفت: این مسابقه با موضوعات مرتب با کتاب بوده که کودکان توانستند خلاقیت خود را در موضوع کتاب به تصویر بکشانند.

این مسئول خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این مسابقات جذب کودکان و نوجوانان به کتابخانه است.

حیدری ادامه داد: این مسابقه در راستای ایجاد فضای جدید، پرهیجان، سالم، آشنا شدن کودکان و نونهالان با کتابخانه عمومی، کشف دنیای درون کودک  و خلاقیت آنها به همراه اهدا کتاب به کودکان برگزار و با استقبال بسیار زیاد خانواده‌های کودکان روبه رو شد.

وی اذعان داشت: پس از اتمام مسابقه و اعلام نظرات داوری به 10 نفر از برترین نقاشی‌ها کارت هدیه اهدا شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی رامشیر در پایان متذکر شد: همچنین در هفته کتاب و در روز چهارشنبه نمایشگاه تازه‌های کتاب در محل کتابخانه شهید مطهری و نمایشگاه کتاب در محل دانشگاه پیام نور و نمایشگاه طراحی و نقاشی در محل کتابخانه شهید مطهری برگزار خواهد شد که بازدید آن برای عمومی مردم شهرستان آزاد خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار