اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۳۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹
شوشان: شهردار اهواز گفت: شهرداری اهواز با اجرای اقدامات ویژه‌ای آب گرفتگی معابر و خیابان‌ها را با سرعت رفع کرد.
سیدخلف موسوی در حاشیه بازدید از مناطق مختلف شهری اهواز اظهار کرد: شهرداری اهواز با اقدامات ویژه‌ای چون لایروبی فاضلاب‌ها، نظافت کانال‌ها و جدول‌های روباز از بروز آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: به دنبال هشدار برای بارندگی یک ستاد مدیریت در شهرداری اهواز برای رفع آبگرفتگی‌ها تشکیل شد و در قالب یک طرح مشارکتی با آب و فاضلاب اهواز، مبلغ 500 میلیون تومان از طرف شهرداری تامین شد.

شهردار اهواز در این خصوص اضافه کرد: بعد از تامین اعتبار اداره آب و فاضلاب اهواز لایروبی مناطق مختلف را قبل از بارندگی‌ها انجام داد.

وی در رابطه با دیگر اقدامات انجام شده خاطرنشان کرد: 36 دستگاه پمپاژ که کار تصفیه آب‌های سطحی و فاضلاب‌ها را انجام می‌دهند، توسط اداره آب و فاضلاب باسازی و عملکرد آن‌ها مورد بازبینی قرار گرفت.

موسوی به بارندگی روز گذشته اهواز اشاره کرد و گفت: در باران روز گذشته 30 تانکر مکنده به صورت تمام وقت در مکان‌هایی که تجمع آب داشتیم، مشغول فعالیت بودند.

وی عنوان کرد: 20 پمپ دیزل سیار به صورت پراکنده در نقاطی که زمین شیب مساعدی نداشت مستقر شدند و آب این مناطق تخلیه شد.

شهردار اهواز با بیان اینکه یک‌هزار و 300 نفر از پرسنل شهرداری در آماده باش کامل بودند، اظهار کرد: هشت گروه امدادی در سطح مناطق مختلف شهرداری برای کمک به مردمی که در بارندگی دچار مشکلاتی چون خاموش شدن ماشین و افتادن خودرو در چاله‌ها شدند، فعالیت می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه مجموع کارهای انجام شده مطلوب بود، اضافه کرد: کارهای انجام شده توانست تا حدودی مشکلات مردم را رفع کند اما برای ما راضی‌کننده نبود.

وی ادامه داد: اهواز فاقد سیستم دفع آب‌های سطحی است و این آب‌ها از طریق فاضلاب دفع می‌شود که یکی از معضلات شهری است و امیدواریم با تامین اعتبار کافی این مشکل حل شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
comment
0
0
comment پس اين ابها كه تو خيابون ها هستن چين؟بابا دست بردارين آب باران تا دو روز ديگه هم تو خيابونها ميمونه مردم هم چشم دارن به خدا
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
comment
0
0
comment مثل اینکه جناب شهردار از ۳راه خرمشهر و شلنگ آباد بخصوص خیابان ۶۰ متری خبر ندارند.
یا اینکه جدیدا" اونجا دریاچه مصنوعی احداث شده ما بی خبریم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
comment
0
0
comment خواهشا با عقلتون فکر کنید به جای گله از شهرداری به اب و فاضلاب چیزی بگید فاضلابها رو سروسامونی بده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار