شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۳۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱
بعضی معتقدند جوان مذکور خودکشی کرده است و بعضی از سقوط سهوی وی از پنجره اتاق هتل سخن می گویند. ..

شوشان: سقوط از طبقه دوم هتلی در آبادان باعث مرد یک جوان مسافر شد.

حوالی ساعت هفت دوشنبه شب، رهگذران در خیابان شاپورسابق شاهد صحنه سقوط یک جوان از پنجره یکی از اتاق های هتل کیوان بودند. به گزارش فیدوس، لحظاتی بعد با تماس عابران و کارکنان هتل آمبولانس فوریت های پزشکی در محل حاضر شد و جوان مصدوم را به بیمارستان منتقل کرد اما تلاش پزشکان برای نجات جان وی موثر واقع نشد و این جوان 22 ساله که از تهران برای شرکت در نمایشگاه مبل و لوستر در منطقه آزاد اروند به آبادان آمده بود، درگذشت.

در همین زمینه فیدوس نوشت: در پی این حادثه اظهارنظرهای ضدو نقیضی درباره علت سقوط این جوان صورت گرفته است. بعضی معتقدند جوان مذکور خودکشی کرده است و بعضی از سقوط سهوی وی از پنجره اتاق هتل سخن می گویند. گفته می شود جوان مذکور در لحظه سقوط با دو هم اتاقی خود به سر می برده است.

در این حال یک منبع موثق ، دلیل سقوط این جوان را عدم تعادل وی به هنگام سرک کشیدن از پنجره بدون حفاظ طبقه دوم هتل کیوان عنوان نمود. پنجره های هتل کیوان حفاظ ندارند و وقتی جوان مذکور برای استفاده از هوای تازه سر خود از پنجره بیرون آورده است نتوانسته تعادل خود را حفظ کند و به خیابان سقوط کرده است. تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.




comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
کاکا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
comment
0
1
comment خوبه یه کم در متن نوشتن دقت کنیم جوان تهرانی میخواسته خودکشی کنه میاد آبادان نمایشگاه شرکت کنه روز اولی که میرسه میره خودکشی میکنه این فرضیه کاملا غلط هست و یا نداشتن حفاظ سقوط از طبقه دوم یه کم بعید به دلیل تعادل نداشتن باشه یا سر گیج رفتن باشه دوستان دیگرش چرا نیوفتادن این شخص افتاد نمیتونه یه درگیری بین سه نفر صورت گرفته باشه و پرتش کرده باشن یا اینکه شوخی شوخی جوان رو پرت کرده باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار