شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۴۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷
شوشان/ روزنامه کارون نوشت: آلودگي اهواز به مراحل حاد خود رسيده و حالا مردم اين شهر از يك باران ساده هم وحشت دارند، زيرا باران اسيدي ناشي از ضايعات صنايع و شركت‌هاي صنعتي آنها را روانه بيمارستان‌ها مي‌كند!

استاندار جديد خوزستان مي‌تواند خيلي ساده و در يك طرح ميان‌مدت براي شروع كار در عرصه محيط‌زيست با اين چند شركت اتمام‌حجت كند تا بساط صنايع خود را در يك بازه زماني كوتاه‌مدت از وسط شهراهواز به خارج از شهر منتقل كنند. در غير اين صورت همه اين حرف‌ها وحديث‌ها و كارشناسي‌ها فقط روي كاغذ خواهد ماند و روز از نو روزي از نو!! صنايعي كه بدترين آلودگي را به اهواز تحميل كرده‌اند عبارتند از:

1-‌ چاه‌هاوتاسیسات نفت كه طي چند ساله اخير وسط شهر اهواز حفاري و 24 ساعته دود و آتش آلوده آن، فضاي شهر را به طور كامل پوشش داده است!

2-‌ كارخانه كربن بلاك در وسط شهر كه 24 ساعته ضايعات شيمياي بر سر مردم بي‌دفاع شهر مي‌ريزد!

3-‌ صنايع و مراكز وابسته فولاد ولوله‌سازي كه دورا دور شهر را تصاحب و ضايعات دود كوره‌هاي آن فقط دوده بر سر مردم فرو مي‌ريزد. تا با اين صنايع نامبرده و موارد مشابه آن (براي انتقال مراكز خود به خارج شهر) برخوردي جدي و ضرب‌الاجلي صورت نگيرد هيچ طرح و برنامه ديگري قابليت اجرا نخواهد داشت و بايد شاهد حوادث فاجعه‌بار كنوني در اين خطه مظلوم باشيم.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
comment
0
0
comment بعدا عده ای میگن شرکتها را از اهواز میبرن و تعدادبیکارانش زیاد است
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
comment
0
1
comment اگه به فكر مردم باشند حتما اين شركت ها رو جابجا مي كنن ولي بعيد بدونم استاندار هم فعلا داره منم منم ميكنه اگه اهل عمل باشه كه خوبه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار