شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴
رییس جمعیت هلال احمر آبادان گفت: جاری شدن سیلاب، آبگرفتی خیابانها و نفوذ آب به منازل ناشی از بارندگی های هفته جاری یک میلیارد و 800 میلیون ریال خسارات مالی درپی داشت.
 
 فرزاد الفونهˈ روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: بر اثر جاری شدن سیل در برخی مناطق آبادان510 خانوار از زمان بروز مشکل آبگرفتگی در مناطق این شهر شناسایی و ساماندهی شدند.

وی از اسکان موقت 50 خانوار آسیب دیده از سرریز شدن آب باران به منازل مسکونی در شهر آبادان خبر داد و اظهار داشت: اقلامی پتو، کلمن، چادر، کنسرو، برنج، شکر، موکت و برخی دیگر کالاهای مورد نیاز بین آسیب دیدگان توزیع شد.

الفونه افزود: پنج گروه امدادگر و کارشناس هلال احمر آبادان در حال بررسی میزان خسارت وارده به آسیب دیدگان بارندگی در این شهر هستند.

بارندگی شدید در اواسط هفته جاری باعث جاری شدن سیلاب در معابر با توجه به مشکل فاضلاب و نبود سیستم مناسب دفع آبهای سطحی و آبگرفتگی شدید منازل مسکونی برخی مناطق آبادان شد.

آبگرفتگی درهسته مرکزی شهر تا پایان وقت روز چهارشنبه ادامه داشت و آمد و شد مردم این مناطق آبادان را با مشکل روبرو کرده بود ضمن اینکه مدارس شهرستان آبادان نیز در این روز به دلیل جاری شدن سیل در خیابانها تعطیل اعلام شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار