شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۴۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۱
ستاد خوزستان تنها ستادی در کشور بود که توانست دو استاندار خوزستان و هرمزگان را به دولت تدبیر و امید وارد کند.
شوشان: استاندار جدید هرمزگان و رئیس ستاد انتخابات روحانی در خوزستان گفت: ستاد خوزستان تنها ستادی در کشور بود که توانست دو استاندار خوزستان و هرمزگان را به دولت تدبیر و امید وارد کند.

جاسم جادری در جمع اعضای ستاد روحانی در خوزستان اظهار کرد: مسئولیت سختی‌هایی دارد که تنها احساس تکلیف هر انسانی را به پذیرش آن وامی‌دارد، کسی که در قبال مردم مسئول می‌شود باید در مقابل آن‌ها خود را پاسخگو بداند.

وی ادامه داد: باید از اعتمادی که هیئت محترم دولت، وزیر کشور و خصوصا شخص رئیس جمهور در سپردن مسئولیت استانداری هرمزگان به بنده داشته‌اند، تشکر و قدردانی کنم.

رئیس ستاد روحانی در خوزستان در این خصوص افزود: نوع معرفی، حمایت و تائیدی که رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت از بنده داشتند، کارم را بیش از پیش سخت‌تر کرده است و از همین رو تمام تلاش خود را خواهم کرد تا جوابی درخور و شایسته به اعتماد ایشان دهم و نماینده‌ای شایسته برای مردم خوزستان در استان هرمزگان باشم.

وی با اشاره به نام نیکی که مقتدایی از خود در هرمزگان به عنوان یک فرزند خوزستان به جای گذاشته است، تصریح کرد: بنده نیز تمام تلاش خود را خواهم کرد تا این نام نیک به جای مانده از خوزستانی‌ها در هرمزگان را تثبیت کرده و ادامه دهنده راه ایشان در آن استان باشم.

جادری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تلاش‌ها و دلسوزی‌های مردم و اقوام مختلف خوزستان در حمایت از خود گفت: نمی‌دانم چگونه می‌توانم این محبت‌ها را جبران کنم، ولی تمام تلاش خود را خواهم کرد تا با به جای گذاشتن یک عملکرد خوب و قابل دفاع در این استان جنوبی، برای مردم بزرگ و با محبت استانم سربلندی را به ارمغان آورم.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
comment
0
0
comment باسلام خدمت برادرعزیزجادری
امیدوارم تمامی خوزستانیها درهمه مراحل زندگی وکارشان موفق باشند وبرای شما نیزسربلندی آرزومندم
comment
مهربان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
comment
0
0
comment سربلندباشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار