اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۴۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۷
روشن نیست در صورت تهیه نشدن کل مبلغ از محل کمک های دانش آموزان و معلمان، اداره آموز ش و پرورش آبادان مبلغ تعهدشده را از چه محلی تهیه خواهد کرد.
شوشان: معاون پرورشی آموزش و پرورش آبادان در گفتگو با مهر، از تعهد 100 میلیون تومانی این اداره برای کمک به ساخت درب های حرمین عسکریین خبر داد. به گفته خلیلی نیا، این مبلغ از طریق کمک های دانش آموزان و کارکناناین اداره تامین می شود.

تعهد 100 میلیون تومانی آموزش و پرورش آبادان در حالیست که کل مبلغ اعلام شده برای ساخت این دربها 250 میلیون تومان است؛ و این بدان معناست که آموزش و پرورش آبادان به تنهایی تامین بیشتر از یک سوم هزینه ساخت این درب ها را بر عهده گرفته است. پیش از این شرکت نفت آبادان به عنوان پولدارترین ارگان شهری تنها 50 میلیون تومان از هزینه درب ها را تقبل کرده بود. (فرماندار در گفتگو با ایرنا).
روشن نیست در صورت تهیه نشدن کل مبلغ از محل کمک های دانش آموزان و معلمان، اداره آموز ش و پرورش آبادان مبلغ تعهدشده را از چه محلی تهیه خواهد کرد. تعهد 100 میلیون تومانی آموزش و پرورش آبادان با توجه به مخارج بسیار این اداره از جمله نوسازی مدارس فرسوده قابل توجه است.

رییس ستاد بازسازی عتبات این شهرستان پیش تر گفته بود همه هزینه های ساخت درب ها از کمک های مردمی تامین می شود.

ساخت درب های حرم عسکریین از اواسط مهرماه توسط ستاد بازسازی عتبات آبادان به ریاست مکی یازع آغاز شده است. بر اساس گفته های وی، خوزستان مسوولیت ساخت 5 درب حرمین عسکریین را بر عهده دارد که آبادان با تعهد ساخت دو درب بالاتر از اهواز، اندیمشک و امیدیه هرکدام یک درب ایستاده است.

آبادان پیش از این هزینه تهیه 835 خشت طلا ایوان حضرت علی را پرداخت کرده بود. به گفته مکی یازع تا قبل از آن آبادان در رتبه نوزدهم استان از لحاظ کمک به بازسازی عتبات قرار داشت اما پس از آن به رتبه اول رسید. ساخت این درب ها هم اکنون در مرکز شهر آبادان در جریان است.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
comment
0
0
comment لطفا درج گردد... این هزینه چنانچه در مدارس محروم انجام می گفت نتایج بهتری برای تشیع داشت ! شما را به وصایای معصومین در این خصوص ارجاع میدهم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار