اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۲:۵۱
شوشان: تیم خوزستان عنوان قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را کسب کرد.
این مسابقات با حضور241 ورزشکار در 26 تیم به مدت 2 روز در خانه کشتی اهواز برگزارشد که در پایان تیم استان خوزستان با کسب یک نشان طلا ،2 نشان نقره و5 نشان برنز و بدست آوردن 68 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.
تیم استان مازندران نیز با کسب 2 نشان طلا ، یک نشان نقره و2 نشان برنز و بدست آوردن 61 امتیاز عنوان دوم را کسب کرد و تیم استان فارس نیز با کسب 2 نشان طلا و2 نشان برنز و بدست آوردن 48 امتیاز سوم شد.
در روز دوم این رقابتها در وزن53ک یلوگرم ابوالفضل زینتی رفا از استان قم به مقام قهرمانی دست یافت ، ‌علی ناقوسی ازتیم خوزستان عنوان دوم را به خود اختصاص داد ، امیرحسین کابوسی ازاستان مازندران و سیدعلی حسینی ازاستان خوزستان به صورت مشترک سوم شدند.
دروزن59 کیلوگرم،محمدرضا رستمی ازاستان فارس دربازی نهایی با غلبه بر مهران سعادتی فر از خوزستان به مقام قهرمانی دست یافت ،‌رضا مریدی اصل ازاستان ایلام و شاهین شریعتی ازاستان کردستان به صورت مشترک درسکوی سوم قرارگرفتند .
دروزن 66 کیلوگرم،متین مددی ازاستان مازندران قهرمان شد.حسین فروزنده ازاستان اردبیل عنوان دوم را از آن خود کرد ، محمد سلبی از استان خوزستان و پوریا طاهری ازاستان آذربایجان شرقی به صورت مشترک عنوان سوم را کسب کردند.
دروزن 73کیلوگرم،حسن فروزنده ازاستان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت ، سبحان حسن وند ازاستان لرستان نایب قهرمان شد. محمد اعتمادی میر از استان خوزستان و سینا گنجی ازتوابع تهران،مقام سوم را به صورت مشترک کسب کردند.
دروزن 85کیلوگرم،نوید اله قلی نوسی از استان آذربایجان شرقی در سکوی نخست قرارگرفت ، مهدی عباسی از استان گیلان مقام دوم را کسب کرد ، سینا نوریانی ازاستان لرستان و آرمان مهران فر از استان خوزستان به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
در پایان این مسابقات کاپ اخلاق به استان آذربایجان شرقی اهدا شد .
همچنین محمدرضا مختاری در وزن 42 کیلوگرم از فارس بعنوان فنی ترین کشتی گیر،انتخاب شد.
مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور،روزگذشته آغاز و امشب با شناخت تیمهای برتر به پایان رسید.
نفرهای برتر این مسابقات به تیم ملی کشور دعوت می شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار