شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸
سرپرست اداره كل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از انتخاب کارگران و گروه هاي كار نمونه سال جاری در این استان خبر داد. سيدنور محمدپور در گفتگو با مهر به تشریح فرایند انتخاب کارگران و گروه های کار نمونه در استان پرداخت و گفت: به منظور توسعه ي فرهنگ کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه به منظور افزايش سطح بهره وری در بین کارگران واحدها، کارگران نمونه ی سال 1392 انتخاب می شوند.

وی بیان کرد: به منظور تشویق نیروهای کارگری مولد، متخصص و مبتکر، همه ساله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  نسبت به انتخاب کارگران نمونه سال در بخش های مختلف در بنگاه های تولیدی، صنعتی ، کشاورزی و خدماتی سراسر کشور اقدام می کند.

محمدپور از جمله ملاک ها و معیارهای انتخاب کارگران و گروه های کار نمونه در استان را رعایت شئونات اسلامی و اصول اخلاقی، ارائه شیوه های نوین در کار، اختراع، ابتکار، اصلاح، تکمیل و راه اندازی سیستم و تجهیزات و ابتکار و نوآوری در زمینه افزایش راندمان تولید یا کاهش ضایعات و همچنین رعایت موارد ایمنی و تلاش برای کسب آموزش های ایمنی، حفاظتی و بهداشتی اعلام کرد.

سرپرست اداره كل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان دیگر ملاک های ارزیابی را برای انتخاب کارگران نمونه، تلاش برای ارتقای مهارت های شغلی و انتقال دانش و تجربه به همکاران، روابط مناسب و حسن برخورد با سایر همکاران دانست و افزود: خوشبختانه همه ساله اين فرايند با استقبال خوبي از سوي كارفرمايان در استان خوزستان مواجه مي شود و امسال نيز تعداد 624 نفر در سايت جشنواره امتنان ثبت نام كرده اند كه اميد واريم  شاهد انتخاب كارگر نمونه كشور از استان خوزستان باشيم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار