شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۵۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۸
نامه سرگشاده قهرمان ملی خوزستان به وزیر نیرو
اکنون که 100 روز از استقرار دولت جدید نیز می گذرد هنوز نسیم اعتدال به این سد مهم نرسیده است.
شوشان: کارمند یکی از سدهای جنوب کشور در نامه ای سرگشاده به وزیر نیرو خواستار توجه بیشتر این وزارتخانه به وضعیت کارکنان سد.... شده است.

به گزارش شوشان ، این قهرمان سابق کشتی ایران در بخشی از نامه ی سرگشاده خود نوشته است:

پس از استقرار کابینه تدبير و اميد ، عليرغم فشارها طي سال های گذشته، امید به آینده و چشم دوختن به روزهای پیش رو تنها مرهمی بر دل های زخم خورده ما بود. گرچه حضور شما در راس وزارتخانه ای مهم چون نیرو امید بزرگی را در دله ای زحمتکشان این عرصه زنده کرد ولي توجه ویژه به یکی از مهمترین سد های برقآبی کشور نیازی ضروری است.

جناب آقای وزیر

7 سال در رده های مختلف تیم ملی حضور داشتم و همیشه برای سربلندی کشورم تلاش کرده ام. در سال های قهرمانی ام گاهی اوقات تا 7، 8 کیلو وزن در یکی یا دو روز کم می کردم و شب ها و روزهای زیادی از خانواده بدور بودم.
تحمل آن همه سختی برایم میسر بود چون امید زیادی به آینده داشتم.آینده روشنی که از پس پرده سختی انتظارش را می کشیدم. اما ظاهرا سخت در اشتباه بودم! چون آینده ای که سال ها چشم انتظارش بودم در محل کار برایم تبدیل به سراب شد.چرا که در آنجا،وضعیت بمراتب از دوران ورزشی برایم سخت تر و غیر قابل تحمل تر شده است.

جناب آقای مهندس

من جوان 34 ساله با داشتن مدرک لیسانس تربیت بدنی،ارشد تربیت بدنی و فیزیولوژی ورزشی، کاردانی مکانیک، عضویت در کارگروه مشاوران استانداری، تحصیل در رشته مهندسی مکانیک جامدات، چند سال تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی و سال ها افتخار آفرینی های متعدد، پس از 8 سال از زمان استخدامم با حکم کارشناس در سد و نیروگاه (..... )اکنون به عنوان کارگر آتش نشانی (بدون هیچگونه سابقه یا مهارتی)شیفت های شب و روز را به امید فرا رسیدن روزهای اعتدال سپری می کنم.

آقای مهندس چیت چیان

تاکنون غروب را از پشت دریاچه یک سد بتونی عظیم نظاره کرده اید؟ آنقدر دلگیر است که دلتان می خواهد ساعت ها،ثانیه شوند تا غروب جای خود را به سیاهی شب دهد.در لحظه ای که در محل کارم کنار همکاران ارجمند، نازنین و البته هم سن و سال پدرم حاضر می شوم ثانیه ها به مثابه همان حال غروب، برایم ساعت می شوند. ساعاتی طولانی که جز هدر رفت عمر، استعداد و جوانی چیز دیگری ندارد. دیروز از محل کار به سمت خانه در حرکت بودم. رادیو ماشین سخنان دکتر روحانی را پخش می کرد.رییس جمهور از اعتدال در کشور سخن می گفت. از تدبیر و امید به آینده سخن می گفت.سخنان رییس جمهور عزیز امید را در دلهای خسته زنده می کرد.امیدی که اگر نبود شاید.....بگذریم.

جناب آقای وزیر

گناه چیست؟ انتظار درخواست خدمت در جایگاهی مرتبت با مدارک تحصیلی و حکم کارگزینی ام انتظاری زیادی است؟ انتظار توجه به ضوابط و بخشنامه ها، نه روابط و لابی ها انتظار بی جایی است؟
من جوان در دورانی به آتش نشانی تبعید شدم که برخی تندروها در کشور بر سرکار بودند-و البته در لایه های پایین مدیریت همچنان نیز حضور دارند- و اکنون که 100 روز از استقرار دولت جدید نیز می گذرد هنوز نسیم اعتدال به این سد مهم نرسیده است.
در پایان از حضرتعالی که فردی کاردان و باتجربه هستید انتظار دارم ضمن دستور رسیدگی فوری به وضعیت کاری بنده، در دوران زیبایی که ملت فهیم ایران اسلامی در 24 خرداد رقم زدند امید و اعتدال به سراغ این سد فراموش شده نیز بیاید و طعم شیرینش بر کام همه ی کارکنان خدوم این بخش از وزارت نیرو جاری شود...

توضیح شوشان: مشخصات این سد و کارمند مذکور نزد پایگاه خبری شوشان محفوظ است
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ابوعدنان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
comment
1
3
comment ولک عمو چرا نامه نوشتی ؟ بدبخت شدی رفت!
حالا یک هیئت تفحص میاد برای اینکه بفهمند چطور مدرک گرفتی ؟ پولش از کجا بوده ؟چرا دوتا کار داری (هم کشتی گیر وهم کارمند)منظور سیاسی شما از نوشتن نامه در این برهه از زمان چیست؟ و...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
comment
1
2
comment تا زمانی افرادی همچون........درآب وبرق جولان میدهند کارگرباید سربذار بمیره
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
comment
0
0
comment بقول ابو عدنان با دست خوت لحافت سوخت
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
comment
0
0
comment حالا خوبی سر کار هستی ماکه بیکاریم جه بگیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار