شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۹

شوشان : کتابخانه عمومی مرکزی و رسول اکرم (ص) ماهشهر صبح امروز،( 7اردیبهشت ماه) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین گشایش این کتابخانه اظهار کرد: کتابخانه مرکزی ماهشهر با مساحت 3هزار و 500 متر مربع و زیربنای یک‌هزار و 200 متر مربع در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال ساخته شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید لطف الله سپهر افزود: کتابخانه عمومی رسول اکرم (ص) نیز با مساحت 504 مترمربع و زیربنای 342 مترمربع در 2 طبقه در شهرک طالقانی شهرستان ماهشهر ساخته شد.

وی بیان کرد: این دو کتابخانه در فاز اول با بخش‌های مخزن، امانت کتاب، بخش مرجع، سالن‌های مطالعه خواهران و برادران، جست‌وجوی کتاب و نمایه نشریات شروع به کار می‌کند و به زودی بخش‌های دیگر از جمله اینترنت، کودک و پژوهش به این کتابخانه اضافه می‌شود.

سپهر با اشاره به اجرای 60 پروژه عمرانی در خوزستان بیان کرد: تاکنون 60 پروژه عمرانی در خوزستان اجرا شده است که این امر سبب شده خوزستان به کارگاهی عمرانی و فرهنگی تبدیل شود.

وی با اشاره به عدالت در توزیع اعتبارات استانی، تصریح کرد: اهتمام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان خوزستان بسیار فراوان و قابل تقدیر است. گفتنی است این دو کتابخانه همزمان با حضور حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح و رسماً شروع به کار کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار