شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: منتظر اعلام جزئیات توافق ژنو و حضور وزیر امور خارجه برای ارائه یک گزارش جامع از این مذاکرات در مجلس شورای اسلامی هستیم.
عبدالله تمیمی در گفتگو با فارس با تقدیر از ایستادگی ملت ایران، حرکت دولت در راستای منویات مقام معظم رهبری و توجه به دیپلماسی نرمش قهرمانانه ایشان را خواستار شد اظهار کرد: امیدواریم نتیجه نهایی مذاکرات هسته‌ای به عزت و سربلندی ایران اسلامی منجر شود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت‌های کلی مقام معظم رهبری از این مذاکرات گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری به ویژه نرمش قهرمانانه و مقاومت بی‌نظیر ملت ایران بی‌شک از مهمترین راه‌های پیشبرد مذاکرات ژنو بوده است.

وی ادامه داد: برخلاف تعابیر نادرست برخی رسانه‌های خبری و محافل سیاسی مبنی بر عقب‌نشینی ملت ایران در این مذاکرات خوشبختانه گروه مذاکره کننده ایرانی توانست به خوبی نگرانی‌های غرب را برطرف و حقوق ملت ایران را تثبیت کند.

تمیمی با اشاره به اینکه این توافق نیازی به تائید مجلس شورای اسلامی ندارد افزود: رعایت حقوق هسته‌ای کشور به خوبی در توافق ایران و 1+5 دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی از این توافق کلی صورت گرفته حمایت می‌کند خاطرنشان کرد: منتظر اعلام جزئیات توافق ژنو و حضور وزیر امور خارجه برای ارائه یک گزارش جامع از این مذاکرات در مجلس شورای اسلامی هستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار