شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۹

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: ورزشگاه پنجم مهر آبادان در طرح ترمیم مهر ماندگار رئیس جمهور قرار گرفت. خادم علی تهذیبی با خبرنگار اظهار کرد: دولت مهرورز و رئیس جمهور محترم در تصمیمی جدید، طرح مهر ماندگار را به اجرا می‌گذارند.

تهذیبی با اشاره به طرح مهر ماندگار رئیس جمهور اضافه کرد: به دستور رئیس جمهور در این طرح تمام پروژه‌های نیمه‌تمام که سال‌هاست به دست فراموشی سپرده شده‌اند تا پیش از اتمام دوره چهار ساله دولت دهم به سرانجام می‌رسند.

وی در همین خصوص افزود: برخی پروژه‌های ورزشی همچون ورزشگاه نقش جهان اصفهان سال‌هاست با وجود هزینه‌های فراوان در نظر گرفته شده، همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برند و این موضوع به یک چالش بزرگ برای ورزش کشور تبدیل شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان خاطر نشان کرد: شخص رئیس جمهور با انتخاب یک مشاور کارشناس در این زمینه دستور پیگیری مجدانه را در راستای اتمام این اماکن ورزشی در پوشش طرح مهر ماندگار صادر کرد.

تهذیبی همچنین از وجود برخی پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در شهرهای مختلف استان خوزستان گفت و تصریح کرد: ورزشگاه پنجم مهر آبادان، شهید مجدیان دزفول و شهید جهان آرای خرمشهر در طرح مهر ماندگار قرار گرفته‌اند و امیدواریم به واسطه این طرح هرچه زودتر ورزشگاه پنجم مهر را آماده بهره‌برداری ببینیم.

وی اضافه کرد: شهری همانند آبادان که علاقمندان فوتبالی بسیاری در آن زندگی می‌کنند باید ورزشگاهی با گنجایش حجم بالای دوستداران این رشته ورزشی در اختیار داشته باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار