اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
نمایندگان استان خوزستان در مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور به یک پیروزی و یک شکست دست یافتند.

به گزارش مهر، در هفته یازدهم این مسابقات، تیمهای ملی حفاری اهواز و جمعیت هلال احمر تبریز شامگاه یکشنبه در سالن فوتسال مجموعه ورزشی امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در پایان تیم جمعیت هلال احمر تبریز با حساب چهار بر یک متحمل شکست در برابر میزبان این رقابت شد.

در این بازی مجتبي مريدي زاده، حسين فهيمي، بهزاد عظيمي و فريد نمازي گلهای تیم شرکت ملی حفاری ایران را به ثمر رساندند و شهرام شریف زاده برای تیم جمعیت هلال احمر تبریز گلزنی کرد.

تیم ملی حفاری اهواز  با کسب این پیروزی 21 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم شهید منصوری در مکان سوم جدول رده بندی مسابقات فوتسال دسته برتر باشگاه های کشور قرار گرفت.

سرمربی تیم ملی حفاری اهواز پس از پیروزی تیمش مقابل تیم جمعیت هلال احمر تبریز با تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان در این بازی اشتباهات کمتری داشتند و هرچه کادرفنی مدنظر داشت در زمین پیاده کردند.

سیدمحمد ناظم الشریعه با بیان اینکه پیروزی در این بازی شش امتیاز ارزش داشت، افزود: ما با کسب این نتیجه به قهرمانی در نیم فصل امیدوار شدیم.

وی با اشاره به بازی هفته آینده تیم ملی حفاری با دبیری تبریز اظهار کرد: بازی مقابل صدرنشین لیگ بسیار سخت است و ما در تلاش هستیم از این بازی دست خالی از میدان خارج نشویم.

سرمربی تیم جمعیت هلال احمر تبریز نیز پس از شکست این تیم در اهواز عنوان کرد: بازیکنان تیم در این بازی بسیار ضعیف ظاهر شدند و همین مسئله باعث شد نتیجه را به تیم قدرتمند ملی حفاری واگذار کنیم.

خبیری با اشاره به اینکه تیم ملی حفاری یکی از تیمهای بسیار خوب فوتسال کشورمان است به خبرنگار مهر گفت: این تیم چند هفته ای است که در روند بسیار خوبی قرار گرفته است و بازی مقابل حفاری بسیار است.

تیم ملی حفاری اهواز در هفته دوازدهم مسابقات فوتسال دسته برتر باشگاههای کشور، پانزدهم آذر رودرروی تیم دبیری تبریز قرار خواهد گرفت.

در دیگر بازی این هفته تیم عملیات غیرصنعتی ماهشهر میهمان تیم شهید منصوری بود که در پایان با دو گل نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد و همچنان با یک امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی باقی ماند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار