شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳
شوشان: رییس انجمن‌ سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان گفت: ادغام نمایشگاه‌ تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی و صنعت حفاری اقدامی مثبت است و این مساله می‌تواند موجب بهتر نشان‌دادن واحدهاي فعال در صنایع نفت و گاز و حفاری استان شود.

علی کرانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: ادغام این 2 نمایشگاه از سال‌ها پیش مورد پیگیری قرار می‌گرفت اما هر سال این اتفاق نمی‌افتاد.

وی افزود: خوشبختانه امسال با توافق طرفین این مساله عملی شد و ما این مساله را به فال نیک می‌گیریم.

کرانی تصریح‌کرد: با این ادغام مطمئنا واحدهای تولیدی استان و سازندگان نفت و گاز و حفاری هدفمندتر و با انگیزه و برنامه‌ریزی بهتری هر ساله خود را برای این نمایشگاه آماده مي‌کنند.

وی عنوان‌کرد: پس از این ادغام، ما باید به سمت بین‌المللی شدن این نمایشگاه و حضور در بازارهای جهانی پیش برویم و بتوانیم کالاهای خود را وارد دیگر بازارها کنیم و این انگیزه در واحدهای تولیدی ایجاد شود.

کرانی ادامه‌داد: در سال‌های گذشته به دلیل جدا برگزار شدن نمایشگاه‌های نفت و گاز و حفاری، توان صنایع ما در 2 نمایشگاه تقسیم می‌شد زیرا سازندگان و صنایع به دلیل مشکلات مالی و فاصله نزدیک زمان برگزاری نمایشگاه‌ها، مجبور می‌شوند تنها در یک نمایشگاه شرکت کنند و یا نمی‌توانستند در 2 نمایشگاه آن‌گونه که شایسته است شرکت کنند.

وی افزود: مطمئنا سود ادغام 2 نمایشگاه هم به شرکت حفاری، هم به شرکت نفت و هم به سازندگان و قطعه‌سازان استان خواهد رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار